05.08.2014, 17:34

Zgłaszamy szkodę z ubezpieczenia assistance w Liberty Direct

Ocena: 1 gwiazdka Ocena: 2 gwiazdki Ocena: 3 gwiazdki Ocena: 4 gwiazdki Ocena: 5 gwiazdek Ocena: 6 gwiazdek Ocena: 7 gwiazdek Ocena: 8 gwiazdek Ocena: 9 gwiazdek Ocena: 10 gwiazdek

Ocena: 0     / 10 (oddano 0 głosów)

Zgłaszamy szkodę z ubezpieczenia assistance w Liberty Direct

Zgłaszanie szkody z ubezpieczenia assistance w Liberty Direct jest dziecinnie proste. Wystarczy zastosować się do kilku wytycznych.

Liberty Direct to towarzystwo ubezpieczeniowe, które oferuje swoim klientom najwyższej jakości produkty ubezpieczeniowe o różnym zakresie ochrony. Oferta towarzystwa jest szeroka i znajdziemy w niej takie rozwiązania jak polisy mieszkaniowe i polisy komunikacyjne (autocasco, OC i assistance). Wybór opcji odpowiadającej wymaganiom klienta wcale nie jest trudny.

Przy okazji zakupu ubezpieczenia trzeba dowiedzieć się, w jaki sposób zgłosić pojawienie się szkody. Tak się składa, że w przypadku ubezpieczenia assistance w towarzystwie Liberty Direct jest to bardzo proste. Polisa assistance zapewnia szybką pomoc w przypadku takich sytuacji jak kradzież pojazdu, jego awaria, spowodowanie kolizji lub zaistnienie innych zdarzeń losowych. Oczywiście to, w jakim stopniu będzie ona nas chronić, zależy od opcji i zakresu ochrony, jakie wybierzemy. Co ciekawe, Liberty Direct proponuje swoim klientom także polisę Assistance Opony, która chroni nas wyłącznie, gdy mamy jakiś problem z tym elementem naszego pojazdu.

Jaki sposób zgłoszenia warto wybrać w przypadku ubezpieczenia assistance w Liberty Direct? Wydaje się, że najsensowniejszym i efektywniejszym rozwiązaniem jest telefoniczne zgłoszenie szkody. Wystarczy w takim przypadku po prostu zadzwonić na infolinię Liberty Direct i przekazać istotne informacje dotyczące szkody. W pierwszej kolejności należy przekazać dane kontaktowe do osoby użytkującej pojazd. Kolejny krok to podanie informacji na temat numeru polisy i jej zakresu ochronnego. Niezbędne będzie również zakomunikowanie, jakiej marki jest pojazd, wraz z podaniem danych szczegółowych włącznie z jego numerem rejestracyjnym.

Podczas telefonicznego zgłaszania szkody w Liberty Direct nie obejdzie się bez informacji na temat samej szkody (opis zdarzenia, rodzaj potrzebnej pomocy oraz dokładne miejsce zdarzenia). Na koniec należy podać numer telefonu, pod którym skontaktuje się z nami przedstawiciel Centrum Alarmowego.

Po tym zgłoszeniu pozostaje nam już tylko czekać na Przedstawiciela. Jeśli on się pojawi to konieczne będzie pokazanie mu polisy lub certyfikatu, dowodu rejestracyjnego i naszego dokumentu tożsamości.

Choć na papierze procedura zajmuje całkiem sporo miejsca, to w praktyce jest ona ekspresowa i pozwala na natychmiastową pomoc w trudnej sytuacji.

Wymienione w tekście informacje, liczby i oferty są aktualne w dniu powstania artykułu (05.08.2014).

Podziel się:

Wykop

Comperia.pl w Google+
, ekspert Comperia.pl
901 artykułów - zobacz inne artykuły tego autora