Millennium wprowadza zmiany. Od teraz wygodniej wnioskować o pożyczkę

O dodatkowe środki można wnioskować poprzez dowolny kanał w pełni zdalnie lub hybrydowo - online ze wsparciem pracownika infolinii lub placówki. Millennium stawia na wygodę klientów.

Po udostępnieniu możliwości zdalnego zakładania konta klientom indywidualnym i małym firmom, Millennium Bank postanowił skupić uwagę na przebudowie procesów pożyczkowych. Cały proces ma być bardziej transparentny i intuicyjny.

Część klientów Banku Millennium może już pilotażowo korzystać z nowego procesu wnioskowania o produkty pożyczkowe. Wszystkie rodzaje elektronicznych wniosków - oparte o historię współpracy z bankiem lub wymagające potwierdzenia dochodu - zostały wkomponowane w jeden bardzo intuicyjny i kompleksowy proces z licznymi dodatkowymi usługami. - czytamy na stronie banku. Wraz z nadejściem pandemii zmieniła się nasza aktywność online. Teraz, bez wychodzenia z domu, załatwiamy większość spraw finansowych.

Klienci banku będą mogli zainicjować wniosek kredytowy w dowolnym kanale np. na infolinii Banku czy w placówce i kontynuować go w serwisie internetowym lub aplikacji mobilnej, bez potrzeby wnioskowania od początku. We wniosku online i aplikacji mobilnej zagregowane zostało wiele innych usług, m.in.: konsolidacja zewnętrznych pożyczek gotówkowych w każdym z modeli, zarówno systemie internetowym jak i aplikacji mobilnej, wygodniejsze narzędzie do załączania dokumentów do wniosku czy możliwość zdalnego zatwierdzania wniosku przez współmałżonka.

Joanna Piwko