Kolejne zmiany w aplikacji BZWBK24 mobile

2014-07-09 15:34:48

Coraz więcej banków unowocześnia swoje platformy mobilne, wśród nich Bank Zachodni WBK. Aplikacja mobilna WBK działa od kilku lat, ale od 14 czerwca posiada pewne zmiany.  

Serwisy internetowe bankowości detalicznej to nowatorskie formy korzystania z podstawowych operacji bankowych. Poszerza się grono klientów, którzy decydują się na ściąganie aplikacji i korzystanie z telefonów w kwestii transakcji finansowych. Poprzez bankowość mobilną można wykonać przelew, sprawdzić saldo, a nawet założyć lokatę. 

Nowa kolorystyka

Bank Zachodni WBK wprowadził miesiąc temu nową szatę graficzną oraz inne nazewnictwo poszczególnych pól. Celem jest poprawa jakości korzystania z serwisu i zwiększenie komfortu użytkowników. Kolorystyka będzie kompatybilna z tą, która występuje na materiałach reklamowych, w kampaniach marketingowych i w oddziałach banków. Usunięto również zaokrąglenia w poszczególnych formularzach.

Zmiana nazewnictwa                   

Kilka kluczowych pól zostało zmodyfikowanych pod względem nazewnictwa. Pole, które wcześniej widniało jako Portfel24, zostało zastąpione hasłem Portfel. Ważną zmianą, która może początkowo mylić użytkowników mobilnej aplikacji, jest przycisk ustawienia. Odzwierciedla on wcześniejsze hasło "mój profil". Dodatkowo wprowadzono przyciski "Zamów produkty" zamiast "Oferta dla Ciebie". Unowocześniono również przeglądarkę historii. Dzięki niej można filtrować operacje po kwocie, nazwie lub adresie. Opcja "zlecenia stałe" znajdzie się w rubryce "przelewy krajowe".

Wnioskowanie o kredyt

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta, BZ WBK wprowadził ponadto unowocześnioną formę wnioskowania o kredyt. Nie trzeba już przechodzić kilku kroków, aby wysłać zapytanie o limit kredytowy. Teraz na klienta czekają trzy etapy. Zmiana ta ułatwi składanie wniosku kredytowego. Dodatkowo w pasku zadań pojawi się nowa ikona. Użytkownicy będą mogli również zarządzać limitami kredytowymi poprzez swój mobilny serwis bankowy.

Ilona Maciejuk