Jak sprawdzić stan Internetu w T-Mobile?

2015-12-21 11:40:52

Czy już wiesz, w jaki sposób możesz sprawdzić stan pakietu internetowego, będąc w T-Mobile?

Sprawdzić stan posiadanej w T-Mobile usługi (np. stan pakietów minut, SMS-ów, czy transmisji danych) możemy poprzez internetowe systemy obsługi udostępniane przez operatora:

  • Mój T-Mobile,
  • iBOA,
  • MiBOA,
  • nakarte.t-mobile.pl.

Sprawdzanie stanu Internetu i innych usług

MiBOA to mobilne biuro obsługi dostępne dla wszystkich klientów T- Mobile z poziomu telefonu, tabletu lub laptopa. Korzystając z aplikacji, można:

  • bezpłatnie sprawdzić stan swojego konta i je doładować,
  • aktywować usługi dodatkowe i sprawdzić poziom zużycia, na przykład pakietów danych (wystarczy w tym celu na stronie głównej aplikacji wybrać zakładkę: "Bieżące koszty"),
  • zmienić obecną taryfę na kartę na Frii.

Posiadając urządzenie z systemem operacyjnym Android lub iOS, aplikację MiBOA można pobrać ze sklepu Google Play lub AppStore. Zaletą aplikacji jest brak pobierania danych z pakietów.

Sprawdź stan pakietów krótkim kodem

Sprawdzić stan pakietów internetowych możemy również poprzez wpisanie w telefonie kodu ekspresowego i zatwierdzenie go przyciskiem połączenia (zieloną słuchawką):

Pakiety transmisji danych w T-Mobile
Pakiety Internetu w telefonieJak sprawdzić status?

Internet 6 GB

*100*860*1#

Internet 3 GB

*100*861*1#

Internet 1 GB

*100*862*1#

Internet 500 MB (dla taryfy JUMP)

*100*864*1#

Internet 250 MB

*100*865*1#

Internet 250 MB na dzień

*100*863*1#

20 MB w roamingu w UE

*140*70#

100 MB w roamingu w UE

*140*70#

Nowy starter z ofertą Internet STRONG LTE

W ofercie T-Mobile znajdziemy starter na Internet STRONG LTE. Aby skorzystać z promocji, wystarczy aktywować nowy starter Internet na kartę w T-Mobile - otrzymamy 1 GB na start i każdy następny 1 GB za 5 zł. Po 5 dniach korzystania ze startera z konta zostaje pobrana opłata w wysokości 5 zł na aktywację oferty Internet STRNOG LTE 1 GB.

Oferta jest odnawiana cyklicznie co 5 dni za 5 zł. Przy systematycznym odnawianiu oferty niewykorzystane MB z poprzedniego cyklu przechodzą na kolejny okres. Dodatkowo w każdej chwili możemy włączyć inny pakiet danych Internet STRONG LTE, który także będzie odnawiany w systemie cyklicznym.

W ofercie STRONG LTE możemy wybrać:

  • 1 GB za 5 zł na 5dni – kod aktywacyjny - *140*701#
  • 1 GB za 10 zł na 30 dni – kod aktywacyjny - *140*702#
  • 2 GB za 15 zł na 30 dni – kod aktywacyjny - *140*703#
  • 3 GB za 10 zł na 10 dni – kod aktywacyjny - *140*704#
  • 3 GB za 20 zł na 30 dni – kod aktywacyjny - *140*705#
  • 5 GB na 30 zł na 60 dni – kod aktywacyjny -  *140*706#
  • 12 GB za 50 zł na 60 dni – kod aktywacyjny - *140*707# 
  • 25 GB za 100 zł na 120 dni – kod aktywacyjny - *140*708#

Pakiety internetowe

Potrzebując dostępu do Internetu w swoim telefonie, możemy skorzystać z dostępnych pakietów danych:

  • za 2 zł dostaniemy 250 MB Internetu do wykorzystania przez cały dzień. Pakiet możemy aktywować kodem *100*863# lub SMS-em o treści „TAK” na numer 463. Stan pakietu sprawdzimy za pomocą kodu *100*862*1#. Dezaktywacji pakietu dokonamy za pomocą kodu *100*863*2# lub wysyłając SMS o treści „NIE” na numer 463;
  • za 6 zł dostaniemy pakiet 250 MB Internetu do wykorzystania przez 30 dni. Pakiet możemy aktywować kodem *100*865# lub SMS-em o treści „TAK” na numer 465. Stan pakietu sprawdzimy za pomocą kodu *100*865*1#. Dezaktywacji pakietu dokonamy za pomocą kodu *100*865*2# lub wysyłając SMS o treści „NIE” na numer 465.
Arkadiusz Wojciechowski