BZ WBK: infolinia

2015-05-19 19:38:57

Bank Zachodni WBK to jeden z największych banków funkcjonujących na terenie Polski. Instytucja oferuje bogatą paletę usług, a by w pełni z nich korzystać, czasem potrzebna skontaktować się infolinią. Sprawdź, pod jaki numer zadzwonić.

BZ WBK to szybko rozwijająca się instytucja obsługująca klientów indywidualnych, duże korporacje, a także małe i średnie przedsiębiorstwa. Bank posiada sieć oddziałów i placówek na terenie całego kraju (około 1000). Oferuje także nowoczesną bankowość mobilną. Główny akcjonariusz BZ WBK to Santander, jedenasty pod względem kapitalizacji bank na świecie.

Infolinia

W trosce o jak najlepszą obsługę klientów bank oferuje rozbudowaną infolinię:

  • Infolinia jest czynna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Dostępna jest pod numerem  1 9999.
  • Z zagranicy, a także dla telefonów z wyłączonym roamingiem, infolinia dostępna jest pod numerem +48 61 81 19999.

Menu infolinii – dla klientów

Schemat działania infolinii banku oparty jest o sześć podstawowych kategorii. Dla aktualnych klientów banku skierowana jest opcja 1. Aby z niej skorzystać, należy potwierdzić swoje dane z pomocą numeru służącego do logowania w usługach (numer NIK). W niej znajdziemy podkategorie takie jak:

  1. Karty płatnicze.
  2. Bankowość elektroniczna.
  3. Konto osobiste.
  4. Oferta banku.
  5. Połączenie z doradcą.
  6. Opcja powrotu do menu głównego.

Menu infolinii – pozostałe opcje

Opcja 2 w infolinii umożliwia rozmówcy zapoznanie się z ofertą banku.

Opcja nr 3 służy z kolei do zastrzegania karty w wypadku kradzieży lub jej zgubienia.

Opcje 4 i 5 to przejść odpowiednio na angielski i hiszpański język obsługi klienta.

Wybierając opcję 6, możemy zaś skontaktować się z Doradcą. Jest ona dostępna przy drugim odsłuchaniu menu.

Obsługa przez Skype

BZ WBK oferuje także szereg potrzebnych informacji z pomocą Skype’a, czyli internetowe komunikatora umożliwiającego wideorozmowy oraz wysyłanie wiadomości tekstowych. W języku polskim obsługa tego typu jest dostępna przez 24 godziny. Zapewnia informacje o ofercie banku oraz pomoc przy zastrzeganiu kart oraz w zakresie bankowości elektronicznej.

Emilia Kasińska