Zakupy przez Internet w Tesco - ile kosztuje dowóz?

2015-04-28 19:21:18

W dzisiejszych czasach, gdy Internet jest powszechnie dostępny, a do tego większość Polaków cierpi na chroniczny brak czasu, zakupy spożywcze online stają się coraz popularniejsze. Sprawdźmy, ile kosztuje dowóz w Tesco.

Sklepy Tesco dostarczają zakupy zrobione przez Internet, poprzez serwis ezakupy.tesco.pl, na terenie 27 miejscowości.

Wybór terminu dostawy terminu

Dostawy realizowane są w dwugodzinnych przedziałach czasowych od godz. 8.00 do 22.00 przez 7 dni w tygodniu. Musimy jednak liczyć się z tym, że każdy przedział czasowy ma swoją maksymalną ilość dostaw. W związku z tym, aby zapewnić sobie dostawę w danym terminie, lepiej zarezerwować ją jeszcze przed rozpoczęciem zakupów. Zamówienia można składać maksymalnie z 3-tygodniowym wyprzedzeniem. 

Aby zarezerwować dostawę na dany termin, wystarczy, po zalogowaniu się na stronie sklepu Tesco, kliknąć opcję ZAREZERWUJ TERMIN DOSTAWY. Wtedy mamy możliwość sprawdzenia dostępnych terminów. Czas dostawy będzie zarezerwowany przez 2 godziny od momentu wybrania.

Koszt dostawy w Tesco

Koszt dostawy zamówionych zakupów do domu w sklepach Tesco wynosi od 2,98 zł do 11,48 zł i jest zależny od terminu oraz od miasta dostawy. Odbiór osobisty jest bezpłatny.

Koszty dostawy dla poszczególnych miast i różnych terminów wykazane są w zakładkach ZAREZERWUJ TERMIN DOSTAWY. Można je sprawdzić po zalogowaniu na stronie sklepu.

Minimalny zakup przez Internet można zrobić już za 1 złotych. Ceny produktów są takie same jak te, które obowiązują w sklepach stacjonarnych Tesco (włącznie z promocjami).

Dowód zakupu

Nasze zakupy są dostarczone wraz z ofertą, paragonem fiskalnym oraz wzorem odstąpienia od umowy sprzedaży i wyciągiem z regulaminu.

W przypadku, gdy chcemy otrzymać fakturę VAT, wpisujemy dane niezbędne do wstawienia tej faktury, tj. nazwę firmy, numer NIP, adres firmy w formularzu POZOSTAW INSTRUKCJE DLA DOSTAWCY LUB/I ZAMÓW FAKTURĘ, który znajduje się w module rezerwacji terminu dostawy w serwisie.

W sytuacji niezgodności zakupionych towarów z zamówieniem, powinniśmy udać się po korektę faktury do Punktu Obsługi Klienta znajdującego się w placówce sieci Tesco, której adres widnieje na fakturze.

Jak płacić?

Zapłacić za zamówione zakupy możemy:

  • online lub
  • kartą przy odbiorze.

W obu przypadkach nie jesteśmy obciążani opłatą za zakupy, zanim zostaną one dostarczone i kupione. Nabywając przez Internet produkty spożywcze, nie możemy płacić gotówką, ponieważ dostawca - ze względów bezpieczeństwa - nie może mieć przy sobie pieniędzy.

Emilia Kasińska