Co załatwisz w placówkach Smart Citi Handlowego?

2015-04-17 08:05:10

Z początkiem kwietnia br. Citi Handlowy otworzył kolejne dwa oddziały Smart. Czym się one charakteryzują i jakie transakcje możemy w nich przeprowadzić?

Nowe oddziały Smart Citi Handlowego powstały w Bonarka Citi Center w Krakowie oraz w Starym Browarze w Poznaniu. Jest to kontynuacja rozpoczętych 1,5 roku temu działań. Przez otwieranie nowych oddziałów Citi chce zmienić podejście klientów do nowoczesnych usług bankowych.

Czym są placówki Smart?

Obecnie w Polsce funkcjonuje już 15 oddziałów Citi Handlowego typu Smart. Placówki wyposażone są w rożnego rodzaju interaktywne narzędzia. Znajdują się tam: komputery, tablety i ekrany dotykowe. Przychodząc do oddziału, klient ma możliwość poznać ofertę banku, jak również skorzystać z niej na miejscu.

Dla zamożnych

Zamożniejsi klienci banku, z segmentu Citigold oraz Citigold Select, mogą korzystać ze specjalnie przystosowanych oddziałów. W styczniu w br. w Gdańsku została otwarta pierwsza tego typu placówka dedykowana właśnie tej grupie konsumentów. Placówka ta powstała, aby aby przyciągnąć nowych klientów, ale także aby pogłębić już istniejące relacje. Warto dodać, że placówki Citigold HUB docelowo będą otwarte we wszystkich największych miastach w Polsce.

Co załatwię w oddziale Smart?

Oddziały Smart opierają się na tzw. inteligentnym modelu bankowania. Zastosowane zostały w nich najnowsze rozwiązania technologii umożliwiające wygodną obsługę produktów bankowych. Wykorzystano rozwiązania mobilne i internetowe. Dzięki nowoczesnym technologiom klienci mogą realizować operacje transakcyjne, ale także rozmawiać o produktach i ofertach banku. Doradca ma za zadanie zidentyfikować indywidualne potrzeby klienta i zaproponować najlepsze dla niego rozwiązanie.

Jak wygląda placówka?

Placówki Smart różnią się od typowych oddziałów banku. Główna różnica wynika z tego, że strefa przeznaczona dla klienta to ponad 80 proc. powierzchni. Ponadto w placówkach nie ma biurek, co ma likwidować sztuczne bariery na linii klient-doradca. Warto zaznaczyć, że oddziały są miejscami, gdzie klient sam może przeprowadzać transakcję. Nie musi fatygować się do okienka. W nowoczesnym oddziale klient znajdzie także miejsce, gdzie może zrealizować transakcje w sposób tradycyjny i np. wpłacić pieniądze.

Żaneta Pilarska