ING tworzy nowy system bankowości internetowej i mobilnej

2015-01-12 10:42:53

ING tworzy nowy system bankowości internetowej i mobilnej Moje ING, którego premiera planowana jest na drugą połowę 2015 roku.

Na przełomie października i listopada zeszłego roku ING Bank Śląski prowadził kampanię reklamową „Liczą się ludzie”, mającą zachęcać odbiorców do realizacji swoich zamierzeń. Nie promowano wówczas konkretnych produktów czy usług. Przesłaniem było zbadanie tego, co jest ważne dla klientów, co się liczy w ich życiu. Pytano wówczas internautów, co jeszcze chcieliby zrobić w życiu. Odpowiedzi zostały zilustrowane przez znanych rysowników.

W ramach obecnie prowadzonego projektu na podstawie zgłoszonych wypowiedzi powstanie grafika mająca zilustrować najczęściej powtarzające się odpowiedzi na pytanie: „Co się dla nich liczy w dzisiejszym bankowaniu?”. Krzysztof Nowak, uznany ilustrator młodego pokolenia na bieżąco rysuje kolejne fragmenty grafiki pokazującej obraz potrzeb i doświadczeń Polaków w zakresie bankowania. Za przygotowanie koncepcji kampanii oraz kreacje przygotowała agencja GONG.

Pod adresem www.liczasieludzie.pl opublikowane zostały opinie trendsetterów zaproszonych do wsparcia akcji. Odpowiedzi udzielili m.in. Przemysław Pająk, twórca spidersweb.pl oraz Artur Kurasiński, bloger i współtwórca cyklu spotkań Aula Polska. Często podkreśla przez nich cechą bankowania jest według nich intuicyjność, wsparcie, motywowanie czy mobilność.

Przedstawiciele ING Banku Śląskiego podkreślają, że nowe rozwiązania wynikają ze zmian w obrębie technologii, ale także postaw, przyzwyczajeń i zachowań konsumenckich. Bank wpływa na intuicyjność i prostotę rozwiązań, koncentrując się na technologicznych nowinkach, a także na realnych potrzebach klientów.

Żaneta Pilarska