Jak wyłączyć pocztę głosową w Red Bull Mobile?

2014-10-24 08:06:56

Poczta głosowa w założeniu jest praktyczną usługą, która ma pomagać. Nie zawsze jest nam ona jednak potrzebna. Jak wyłączyć więc pocztę głosową, gdy mamy telefon w Red Bull Mobile?

Użytkownicy telefonów komórkowych mają ambiwalentne podejście do poczty głosowej. Z jednej strony doceniają oni korzyści, jakie ona daje, z drugiej strony często szukają informacji, jak można szybko pocztę głosową wyłączyć. Nie inaczej jest z klientami sieci Red Bull Mobile. W przypadku korzystania z usług tej sieci wyłączenie poczty głosowej jest bardzo proste.

Zbędny koszt?

Choć poczta głosowa daje nam możliwość nagrania informacji i odsłuchania jej później, to bardzo wielu użytkowników nigdy z niej nie korzystało. Dla wielu osób w świecie wiadomości tekstowych poczta głosowa przestaje być potrzebna. Co więcej, wielu użytkowników dostrzega wady takiej poczty głosowej. Dotyczy to w szczególności dzwoniącego.

Problem polega na tym, że jeśli poczta się włączy, a my jako dzwoniący nie mamy ochoty się na niej nagrywać, to ta chwila połączenia pozbawi nas kilku impulsów. Nie jest to mile widziana sytuacja w szczególności w przypadku osób, które środków na koncie nie mają zbyt dużo. Te kilka impulsów może zaważyć na przykład jeden lub dwa SMS-y. W efekcie, umiejętność wyłączenia poczty głosowej się przydaje.

Jaki kod?

Jeżeli należymy do grona użytkowników sieci Red Bull Mobile i posiadamy tam telefon na kartę, to dezaktywacja poczty głosowej nie będzie stanowić dla nas wyzwania. W tym celu wystarczy użyć tylko specjalnego szybkiego kodu. Kod to *111*5*1#. Wystarczy go wpisać do naszego telefonu, po czym wybrać przycisk połączenia. Dzięki tej sekwencji kroków uda nam się pocztę głosową wyłączyć.

Reasumując, wyłączanie poczty głosowej w Red Bull Mobile jest bardzo intuicyjne i szybkie. Jeżeli zorientujemy się, że tego typu usługa nie jest nam potrzebna, to bez najmniejszego wahania należy użyć szybkiego kodu i przestać z niej korzystać. Będzie to dla nas wygodniejsze, a po drugie - osoby do nas dzwoniące nie będą się już miały czym denerwować.

Arkadiusz Wojciechowski