Kredito24 uruchamia program Zaproś znajomego

2014-10-09 12:15:18

Polacy coraz chętniej korzystają z usług pozabankowych firm pożyczkowych, co też znacznie zwiększa konkurencję na rynku. Według Kredito24 najlepszą formą reklamy są rekomendacje znajomych.

Firma pożyczkowa Kredito24, oferująca swoje sługi w Internecie, postanowiła przyjąć nową strategię docierania do nowych klientów. Specjalny program "Zaproś znajomego" ma skutkować zwiększeniem ilości rekomendacji firmy wśród osób, które miały okazję skorzystać z jej usług lub tych, którzy potrzebują szybkiej pożyczki. Z badań rynkowych wynika, że ludzie bardzo często rozmawiają ze znajomymi o produktach dostępnych na rynku i aż w 70 proc. wykorzystują opinie znajomych przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Kredito24 postanowiło wykorzystać ten fakt i zachęcać konsumentów do kontaktu z firmą.

Samo działanie programu jest niezwykle proste i nie wymaga nawet skorzystania z usług firmy. Pierwszym krokiem jest zarejestrowanie się na stronie poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza lub zalogowanie przez serwis Facebook. Następnie logujemy się do stworzonego profilu i  w odpowiednim miejscu wpisujemy adresy e-mail lub nazwy kont Facebook naszych znajomych. Reszta dzieje się już sama i jeśli któraś z zaproszonych przez nas osób zdecyduje się na skorzystanie z oferty firmy, a jej wniosek o pożyczkę zostanie zaakceptowany, będzie się to wiązało z gratyfikacją w wysokości 200 zł. W sytuacji, gdy sami posiadamy już pożyczkę w Kredito24, cała kwota gratyfikacji obniży nasze zobowiązanie względem firmy.

Program "Zaproś znajomego" to klasyczny przykład wykorzystywania rekomendacji, stosowany zazwyczaj przez banki. W przypadku firm pożyczkowych jest to o tyle ryzykowne posunięcie, że stereotypowe myślenie o działalności firm pozabankowych jest ciągle dość negatywne i wiele osób nie ma o nich dobrego zdania. Firma Kredito24 musi być więc świadoma wysokiej jakości oferowanych usług i pewna wyników współpracy z klientami, który przecież muszą czerpać satysfakcję z transakcji. Efektem takich działań może być nie tylko wzrost klientów, ale przede wszystkim poprawa i umocnienie wizerunku marki na rynku pozabankowych pożyczkodawców.

Ilona Maciejuk