Kampania reklamowa Providenta wyróżniona

2014-04-11 09:10:00

W konkursie Idea Awards, czyli jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie reklamy w Polsce, Provident został nagrodzony za reklamę Prawdziwe Historie statuetką Brązowej Idei. W ramach projektu Prawdziwe Historie klienci Providenta opowiadali, jak pożyczka zmieniła ich życie.

Kampania Prawdziwe Historie Providenta była akcją, w ramach której klienci za zadanie mieli opowiedzieć historię o tym, jak pożyczka zmieniła ich życie. W konkursie wzięło udział ponad 7 000 osób. Zwyciężczynie konkursu miały możliwość wzięcia udziału w spotach reklamowych firmy. Na potrzeby konkursu została stworzona storna internetowa prawdziwa-historia.pl, na której znaleźć można napisane przez laureatów konkursu historie. Działania reklamowe prowadzone były także w prasie, radiu, telewizji i Internecie.

Przedstawiciele Providenta wskazują, że celem konkursu była chęć pokazania, że jest to firma pomagająca Polakom realizować marzenia. O jej wyjątkowości ma świadczyć fakt, że do realizacji spotu nie zatrudniono profesjonalnych aktorów, ale wystąpili w nich klienci, co mogło inspirować innych.

Provident przez lata działalności na polskim rynku finansów zdobył wiele prestiżowych nagród i wyróżnień. Zdobył między innymi II miejsce w konkursie Perły Polskiej Gospodarki w sektorze finansowym i został laureatem konkursu FlexiLider 2011 (PKPP Lewiatan). Znalazł się w gronie 25 polskich firm wyróżnionych w konkursie European Business Awards 2011. Provident jest również często notowany w prestiżowych w kraju rankingach firm. Znalazł się między innymi na liście 500 największych firm Rzeczpospolitej, zajmując 239. miejsce. W 2011 roku w rankingu Gazety Prawnej Provident zajął także 6. miejsce wśród najbardziej odpowiedzialnych firm społecznie wśród firm finansowych.

Idea Awards to prestiżowy, najstarszy w Polsce konkurs wyróżniający reklamodawców. W każdym kwartale konsumenci głosują na swoje ulubione kampanie marketingowe. Spośród tych, które otrzymają największą liczbę głosów jury złożone ze specjalistów wybierze zwycięzców. W tym roku obok Providenta, wyróżnione zostały kampanie firm takich jak: Bakoma, IKEA Retail i Vision Express Polska.

W tym roku odbyła się już XXI edycja konkursu Idea Awards. Gala wręczenia nagród miała miejsce w hotelu Mercure Warszawa Grand. W tym roku w konkursie wzięło udział ponad 500 reklam. Do finału przeszło trzydzieści osiem firm, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach i trzech podkategoriach. W finałowym etapie konkursu reklamy zostały poddane ocenie Jury, w którego skład wchodzi ponad pięćdziesięciu dyrektorów marketingu wiodących firm polskich i międzynarodowych.

Żaneta Pilarska