Henryk napisał
Dobrze, tak zrobię. Widzę, że trzeba być stanowczym w negocjacjach, bo teraz to każdy tylko patrzy, jak drugiego oszukać. Ale skoro wysyłają zwykłym listem kartę, to się wcale nie dziwię, że nie dotarła i oni chyba też się nie powinni dziwić. Mam nadzieję, że mi anulują tę opłatę. Ale jeśli odrzucą reklamację, to nawet gdybym przeniósł konto, to i tak będę musiał im za kartę zapłacić? Ile oni mają dni na rozpatrzenie reklamacji? Bo może mi drugą opłatę naliczą za ten czas.
Zrób tak złóż reklamacje i czekaj na rozpatrzenie. Ale na wszelki wypadek sprawdź sobie www.
BIK.pl czyli swoją historię kredytową?. Bo może ty nie dostałeś tej karty a ktoś może ją mieć i używać. Bo jak rozumiem nie dostałeś ani karty ani też PINU tak?. Więc ogarnij się do życia i działaj. Abyś nie obudził się z ręką w nocniku gdzie będzie samo zadłużenie.