• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat0 osób obserwuje ten temat

Niesłusznie naliczona opłata za kartę

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Henryk

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.5.2015 9:56
Bank naliczył mi opłatę za kartę, której nie otrzymałem. Czy to zgodne z prawem? Niby nie jest wysoka, bo to 6 złotych, ale ja nie mam tej karty. Podobno była wysłana pocztą. Byłem w moim oddziale, ale nie było dla mnie przesyłki. Bank twierdzi, że doszła do mnie już w kwietniu. Co mogę z tym zrobić? Nie chciałbym podawać nazwy banku, żeby potem nie było, że ich oczerniam czy coś.
Cytuj
asikx

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.5.2015 10:04
Pisz reklamację. niech sprawdza na poczcie czy gdziekolwiek. Nie możesz płacić za coś czego nie masz.
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

22.5.2015 11:06
karty (nieaktywne) są wysyłane listami zwykłymi (nierejestrowanymi), musisz złożyć reklamację, zastrzec tamtą kartę i domagać się nowej

w jaki sposób bank chce udowodnić, że otrzymałeś kartę w kwietniu?
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

http://finansowewariacje.wordpress.com
Gość

Niezarejestrowani

22.5.2015 12:23
Właśnie, przecież jeśli karta nie byla używana, to nie jest aktywna i oni to mogą łatwo sprawdzić. U mnie w PKO BP w systemie sama sobie mogę zobaczyć jakie karty mam aktywne.
Cytuj
Igor86

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.5.2015 13:52
Ale skoro wysyłają ponaglenie to chyba maja ku temu jakieś podstawy. A napisałeś im, że nie korzystałeś z karty? Moze tego nawet nie sprawdzili.
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

22.5.2015 13:58
Gość napisał
Właśnie, przecież jeśli karta nie byla używana, to nie jest aktywna i oni to mogą łatwo sprawdzić. U mnie w PKO BP w systemie sama sobie mogę zobaczyć jakie karty mam aktywne.


to czy karta jest aktywna czy nie, nie ma znaczenia, nawet za nieaktywowaną kartę trzeba płacić

jeżeli bank wysłał to zakłada, że ją otrzymałeś i na tej podstawie nalicza opłatę
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

http://finansowewariacje.wordpress.com
Henryk

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.5.2015 14:19
W banku mi powiedzieli, że to ja muszę udowodnić, że jej nie dostałem, bo oni w systemie mają, że ją wysłali.
A tą reklamację to mam im wysłać listem z potwierdzeniem odbioru czy mogę po prostu zanieść? Bo na razie próbowałem porozmawiać z pracownikiem, ale nic nie wyjaśniłem.
To jakaś farsa, może najlepiej też im zacznę naliczać opłaty i niech mi udowodnią, że mi się nie należą!
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

22.5.2015 14:29
bzdura, co cię ich system obchodzi? nie dostałeś i już, to na nich spoczywa OBOWIĄZEK udowodnienia, że wysłali! reklamację zanieś osobiście + poproś o potwierdzenie na kopii
jak się będą stawiać to przenieś konto do innego banku
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

http://finansowewariacje.wordpress.com
otojestkasia

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.5.2015 15:06
No ale przeciez to wysylaja poczta. Wiec musi byc dowod doreczenia. Trzeba to zweryfikowac...
Cytuj
Henryk

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.5.2015 15:09
Dobrze, tak zrobię. Widzę, że trzeba być stanowczym w negocjacjach, bo teraz to każdy tylko patrzy, jak drugiego oszukać. Ale skoro wysyłają zwykłym listem kartę, to się wcale nie dziwię, że nie dotarła i oni chyba też się nie powinni dziwić. Mam nadzieję, że mi anulują tę opłatę. Ale jeśli odrzucą reklamację, to nawet gdybym przeniósł konto, to i tak będę musiał im za kartę zapłacić? Ile oni mają dni na rozpatrzenie reklamacji? Bo może mi drugą opłatę naliczą za ten czas.
Cytuj
Odpowiedź

Najaktywniejsi eksperci