• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Zepsuty router

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Ekspert Comperia.pl

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 94 razy

Wyślij wiadomość

27.1.2015 16:32
Zepsuł sie router, nie z Państwa winy? Kto za to zapłaci. O tym tutaj.
Cytuj
Arkadiusz Wojciechowski, ekspert
pracek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

28.1.2015 8:02
Założmy,ze dostaliśmy router przy podpisywaniu umowy na abonament. Czy w razie jego uszkodzenia dostawca internetu ma obowiązek dostarczyć nam nowy sprzęt?
Cytuj
Piotr

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

17.2.2015 15:25
pracek napisał
Założmy,ze dostaliśmy router przy podpisywaniu umowy na abonament. Czy w razie jego uszkodzenia dostawca internetu ma obowiązek dostarczyć nam nowy sprzęt?
No oczywiscie, podobnie jak przy abonamencie dostaniesz niesprawny telefon, w czasie umowy oni odpowiadaja za sprzet, a juz przy wydaniu to absolutnie tak.
Cytuj
patkanka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

27.2.2015 10:23
Czy firma, z której usług korzystamy ma jakiś określony czas na wymianę routera? Którego musi się trzymać? Internet jest obecnie niezbędny . Sama kontaktuję się w firmie z klientami właśnie przez internet i nie wyobrażam sobie aby nie posiadać takiego kontaktu.
Na czym polega gwarancja? Oddajemy router i czekamy 2 miesiące? Czy dostajemy jakiś zastępczy?
Cytuj
ElżbietaMaj

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

8.3.2015 19:22
Jakieś pół roku temu zepsuł się router mojej mamie. Internet wzięty w orange, ledwie kilka miesięcy wcześniej. Na naprawę czekała 3 miesiące!!! Przez ten czas oczywiście nie mogła korzystać z internetu, bo nie miała innego sprzętu, a nie opłacało się kupować, gdy zapewniali ciągle, że za tydzień-dwa naprawią. Oczywiście rachunki musiała płacić. Po odzyskaniu routera napisała reklamację, to jej jeden rachunek cofnęli, co nie zmienia faktu, że dwa miesiące i tak płaciła za nic. Myślicie, że da się jeszcze coś z tym zrobić?
Cytuj
Odpowiedź