• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Wycofaj zgodę na SPAM

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Ekspert Comperia.pl

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 94 razy

Wyślij wiadomość

27.1.2015 16:21
Jeżeli chcemy, aby SPAM od operatora do nas nie przychodził, mamy możliwość wycofania na to zgody. Możemy to zrobić nie wychodząc z domu. Jak? Podpowiadamy. A Państwo otrzymują takie irytujące wiadomości?
Cytuj
Arkadiusz Wojciechowski, ekspert
pracek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

28.1.2015 7:14
Wiadomości to jeszcze. Nie dostaje się ich dużo ( jak raz na dwa dni coś przyjdzie to nic się nie dzieje).
Telefony są gorsze.
Czy Wy również tak macie,że operator dzwoni do Was jak szalony kiedy tylko umowa się kończy?
Miałam taką przyjemność z Orange. Dzwonili do mnie kilka razy dziennie przez miesiąc czasu. Skutecznie obrzydziło mi to przedłużenie u nich abonamentu.
Obecnie mam jedynie kartę.
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

28.1.2015 9:06
Telemarketerzy maja dzownic do skutku, az cos wcisną (wiem, bo sam tak pracowałem). Jak do mnie dzwonią tez mnie to drazni, ale takie maja zadanie.
Cytuj
Bialek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

28.1.2015 9:37
A ja mam jeden sposób na to.
Zawsze jest pytanie:
rozmowa będzie nagrywana, czy pan się na to zgadza ?
Wtedy odpowiadam:
Nie nie zgadzam się.
I rozmowa jest zakończona :) Zwykle potem nie dzwonią za często ponieważ zapisują sobie pewnie w systemie, ten ktoś nie zgadza się na nagrywanie.
Cytuj
winka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

28.1.2015 12:25
Ja kiedyś stosowałam inny rodzaj odpowiedzi :D
Odpowiadałam: Dobrze. Ja również pana nagrywam. Wtedy osoba z call center odpowiadała,że się nie zgadza i rozmowa sie kończyła. Oni mogą nas nagrywać ale my już ich nie ! Tak aby dowody nie były w naszych rękach.
Tylko jeden raz podczas rozmowy jeden pan odpowiedział wesołym głosem: Mi to zupełnie nie przeszkadza ;)
Cytuj
Aleksandra

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

28.1.2015 13:52
MUszą pytac, to pytają. Ale to fakt, czasami czlowiek sie denerwuje,gdy dzownia 100 raz. Ale to ich praca...
Cytuj
winka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

6.2.2015 15:09
Ja wiem, ze jest to ich praca ale skoro po raz trzeci mówię,ze nie chcę danej usługi. Nie chcę przedłużac abonamentu to po co dzwonią???
I ciekawi mnie jeszcze jedno.
Czy ich pensja uzależniona jest od tego ile osób uda się im skłonić do danej usługi? Czy jednak nie ma to znaczenia ?
Cytuj
Iwona

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

9.2.2015 18:08
winka napisał
Ja wiem, ze jest to ich praca ale skoro po raz trzeci mówię,ze nie chcę danej usługi. Nie chcę przedłużac abonamentu to po co dzwonią???
I ciekawi mnie jeszcze jedno.
Czy ich pensja uzależniona jest od tego ile osób uda się im skłonić do danej usługi? Czy jednak nie ma to znaczenia ?
No jasne,ze tak. Tzn. nie pensja tylo premia. Trzeba wyrobic plan. tak jest na kazdej infolinii.
Cytuj
pitarek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

10.2.2015 10:30
Mogę się założyć,ze mają tam określone targety. To znaczy,że w tym dniu musisz podpisać ileś tam umów. Jesli nie to nie dostajesz premii i jeszcze możesz dostać burę od kierownika.
Tak samo rozmowa musi trwać tyle a tyle minut. Wszystko mają tam określone. Nie jest tak lekko ;)
Koleżanka pracuje na infolinii jednej z sieci komórkowych i mówila mi ,ze jest to bardzo wyczerpująca praca.
Cytuj
Odpowiedź