• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat0 osób obserwuje ten temat

Jaka dopłata dla agroturystyki?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
vasyl

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

18.7.2015 15:59
Nie wie ktoś, czy zakładając działalność agroturystyczną mogę liczyć na jakąś dopłatę z Unii lub Urzędu pracy? Nie jestem rolnikiem, mam po prostu odziedziczoną sporą działkę budowlaną na wsi, koło lasu, w dość malowniczej okolicy i zastanawiam się, czy stojącego tam domku nie przystosować do działalności agroturystycznej.
Cytuj
Stanisław BińkiewiczStanisław Binkiewicz

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1104 razy

Wyślij wiadomość

19.7.2015 19:16