• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Jakie opinie o PZU?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
ilion

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

17.8.2015 15:33
Wydaje mi się, że to największy ubezpieczyciel i chyba warto się u niego ubezpieczyć. Ale chciałbym posłuchać opinii innych. Jak u nich wygląda wypłata odszkodowań, szczególnie tych od nieruchomości, bo takie ubezpieczenie mnie interesuje. Czy to porządna firma czy tylko szukają, jak tu nie wypłacić odszkodowania?
Cytuj
Krzychu

Niezarejestrowani

18.8.2015 12:00
Samo to ile ma klientów i ile utrzymuje się na rynku świadczy o tym, że warto im zaufać.
Cytuj
darek

Niezarejestrowani

18.8.2015 14:28
Ja zawsze sie u nich ubezpieczam, siebie i swoją rodzinę, skadki nie są zawysokie, a dzieki temu ze PZU to znana marka mam pewnośc.
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

18.8.2015 14:35
trudno oceniać firmę jedynie po samej nazwie i wielkości, gdyby wszyscy tak robili to mielibyśmy na rynku tylko PZU i PKO

opinię o tym czy TU jest ok czy może niekoniecznie można wyrobić PO likwidacji szkody, jeżeli ktoś tylko płaci składki to praktycznie nie jest w stanie ocenić tego czy TU jest dobre
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
weronikajagodzinska

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

19.8.2015 9:12
Tak, ale na forach zawsze można znaleźć opinie i potem samemu stwierdzić czy decydujemy się na ofertę czy też nie.
Cytuj
WAR-TO UBEZPIECZENIA Marian Bułecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1163 razy

Wyślij wiadomość

20.8.2015 17:15
weronikajagodzinska napisał
Tak, ale na forach zawsze można znaleźć opinie i potem samemu stwierdzić czy decydujemy się na ofertę czy też nie.


Jeśli Pani pozwoli, wypowiem tu swoje zdanie jako pośrednik który nigdy nie pracował i nadal nie pracuje dla PZU. Nigdy nie próbowałem "ustawiać" negatywnie klientów do tej firmy. Do opinii nt. konkretnych ZU, w tym PZU, podchodziłbym na Pani miejscu ostrożnie. Częściej na przeróżnych forach wypowiadają się klienci którzy mieli jakieś problemy, niż ci którzy są zadowoleni. Nie rzadko się zdarza, że część z tych "wkurzonych" pisze o czymś o czym nie ma wystarczającej wiedzy, sami są przekonani że mają rację, a tak naprawdę ich racje bywają z różnych powodów wątpliwe, itd. Jak się coś takiego czyta, to można zwątpić we wszystko. "Rzeczywistość ubezpieczeniową" - tak to roboczo ujmijmy, tworzą konkretni ludzie, pracujący w jakimś miejscu w korporacji. Oni też tworzą wszelakie procedury, systemy organizacyjne, przepisy wewnętrzne, etc. To że jakiś agent, pracownik pionu likwidacji szkód, obsługi centrum alarmowego itd. raptem nie grzeszy wystarczającym poziomem wiedzy, nie potrafi dobrze zorganizować sobie pracy, coś zawala pod wpływem stressu, nie oznacza że jakaś firma ubezpieczeniowa jest do bani. Czasami wszyscy pracownicy starają się jak mogą, a wychodzi tak jak wychodzi - być może wspomniane systemy, procedury mają jakieś luki, niedoróbki, czyjeś dokumenty gdzieś utknęły a pracownicy za to odpowiedzialni czekają na "trzęsienie ziemi", czegoś ktoś nie przewidział, coś trzeba zmienić, poprawić. To zwyczajna "proza życia", to się wszystkim może przytrafić. Nie po to każdy ubezpieczyciel analizuje procedury, produkty, sposób obsługi i na ich usprawnianie wydaje duże sumy, bo tak wypada albo ktoś mu kazał. Każdemu zależy na opinii, z tym że jedni reagują szybko i kompleksowo, inni trochę inaczej. Dobrze jest jeśli klienci na takie sprawy zwracają uwagę, sygnalizując problemy, a nie ograniczają się jeno do "wieszania psów". Jeśli chce Pani porównywać ubezpieczycieli, to proponuję porównywać to, co da się porównać w sposób wymierny; np. tzw. wskaźniki bezpieczeństwa (publikowane na stronie KNF), jakość oferty (choć to akurat jest b. trudne), jakość pracy centrów alarmowych, szybkość reakcji na zgłoszenie szkody, komunikacja z klientem, etc. Od lat jedni przekonują że duże jest lepsze, bo duży "może wiecej", drudzy odwrotnie, bo "małe jest piękne". Prawda jest taka, że zdarza się że te małe firmy wprawdzie nie miewają szerokiego portfela ofert, ale za to to co oferują jakością dorównuje tym wielkim.
Cytuj
blog: www.wartoubezpieczenia.pl
www.facebook.com/wartoubezpieczenia
mbulecki@gmail.com
lawinia

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

21.8.2015 7:46
Wszystko pan mądrze opisał, jednak jeśłi wejśc na jakikolwiek portal z opiniami to wszędzie przeważają negatywne opinie o PZU. Ja wiem, że ludzie częściej dzielą się negatywną opinią niż pozytywną (chyba nawet 7 razy częściej), ale jeśli jakaś ubezpieczalnia ma tego tyle, to chyba znaczy, że te procedury naprawdę są jakieś wadliwe, prawda?
Ja miałam u nich ubezpieczony samochód i szczerze mówiąc patrzyłam wtedy tylko na cenę. Ostatecznie, gdyby trzeba było pokryć straty z oc, to nie ja bym się z nimi męczyła, tylko ten, z kim mialabym stłuczkę.
Cytuj
EdwardKowal

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

21.8.2015 9:38
WAR-TO UBEZPIECZENIA Marian Bułecki napisał
weronikajagodzinska napisał
Tak, ale na forach zawsze można znaleźć opinie i potem samemu stwierdzić czy decydujemy się na ofertę czy też nie.


Jeśli Pani pozwoli, wypowiem tu swoje zdanie jako pośrednik który nigdy nie pracował i nadal nie pracuje dla PZU. Nigdy nie próbowałem "ustawiać" negatywnie klientów do tej firmy. Do opinii nt. konkretnych ZU, w tym PZU, podchodziłbym na Pani miejscu ostrożnie. Częściej na przeróżnych forach wypowiadają się klienci którzy mieli jakieś problemy, niż ci którzy są zadowoleni. Nie rzadko się zdarza, że część z tych "wkurzonych" pisze o czymś o czym nie ma wystarczającej wiedzy, sami są przekonani że mają rację, a tak naprawdę ich racje bywają z różnych powodów wątpliwe, itd. Jak się coś takiego czyta, to można zwątpić we wszystko. "Rzeczywistość ubezpieczeniową" - tak to roboczo ujmijmy, tworzą konkretni ludzie, pracujący w jakimś miejscu w korporacji. Oni też tworzą wszelakie procedury, systemy organizacyjne, przepisy wewnętrzne, etc. To że jakiś agent, pracownik pionu likwidacji szkód, obsługi centrum alarmowego itd. raptem nie grzeszy wystarczającym poziomem wiedzy, nie potrafi dobrze zorganizować sobie pracy, coś zawala pod wpływem stressu, nie oznacza że jakaś firma ubezpieczeniowa jest do bani. Czasami wszyscy pracownicy starają się jak mogą, a wychodzi tak jak wychodzi - być może wspomniane systemy, procedury mają jakieś luki, niedoróbki, czyjeś dokumenty gdzieś utknęły a pracownicy za to odpowiedzialni czekają na "trzęsienie ziemi", czegoś ktoś nie przewidział, coś trzeba zmienić, poprawić. To zwyczajna "proza życia", to się wszystkim może przytrafić. Nie po to każdy ubezpieczyciel analizuje procedury, produkty, sposób obsługi i na ich usprawnianie wydaje duże sumy, bo tak wypada albo ktoś mu kazał. Każdemu zależy na opinii, z tym że jedni reagują szybko i kompleksowo, inni trochę inaczej. Dobrze jest jeśli klienci na takie sprawy zwracają uwagę, sygnalizując problemy, a nie ograniczają się jeno do "wieszania psów". Jeśli chce Pani porównywać ubezpieczycieli, to proponuję porównywać to, co da się porównać w sposób wymierny; np. tzw. wskaźniki bezpieczeństwa (publikowane na stronie KNF), jakość oferty (choć to akurat jest b. trudne), jakość pracy centrów alarmowych, szybkość reakcji na zgłoszenie szkody, komunikacja z klientem, etc. Od lat jedni przekonują że duże jest lepsze, bo duży "może wiecej", drudzy odwrotnie, bo "małe jest piękne". Prawda jest taka, że zdarza się że te małe firmy wprawdzie nie miewają szerokiego portfela ofert, ale za to to co oferują jakością dorównuje tym wielkim.
Warto czytac opinie, ale tez miec swoj rozum, rozsądnie do wszytskiego podchodzic.
Cytuj
WAR-TO UBEZPIECZENIA Marian Bułecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1163 razy

Wyślij wiadomość

21.8.2015 17:50
lawinia napisał
Wszystko pan mądrze opisał, jednak jeśłi wejśc na jakikolwiek portal z opiniami to wszędzie przeważają negatywne opinie o PZU. Ja wiem, że ludzie częściej dzielą się negatywną opinią niż pozytywną (chyba nawet 7 razy częściej), ale jeśli jakaś ubezpieczalnia ma tego tyle, to chyba znaczy, że te procedury naprawdę są jakieś wadliwe, prawda?
Ja miałam u nich ubezpieczony samochód i szczerze mówiąc patrzyłam wtedy tylko na cenę. Ostatecznie, gdyby trzeba było pokryć straty z oc, to nie ja bym się z nimi męczyła, tylko ten, z kim mialabym stłuczkę.

Sama Pani przyznała że patrzyła Pani tylko na cenę, a nie na inne kwestie. Jeśli tak, to poniosła Pani konsekwencje takiego sposobu wyboru ubezpieczyciela i polisy - zarówno te dobre jak i te złe.
Jest już BLS, więc namawiam Panią do zmiany kryteriów wyboru ubezpieczenia komunikacyjnego.
Cytuj
blog: www.wartoubezpieczenia.pl
www.facebook.com/wartoubezpieczenia
mbulecki@gmail.com
Orest

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.8.2015 9:18
Akurat ten BLS to nie jest taka świetna sprawa, jak się wydaje. Przynajmniej w moim mniemaniu. Płaci się więcej, a naprawa szkody i tak zależy od ubezpieczyciela, tyle tylko, że możemy go sobie sami wybrać. Jak ktoś ma jakiegoś fajnego i dobrego, którego już sprawdził, to ok, jest mu na rękę zapłacić więcej. Ale na przykład, jeśli ktoś nigdy stłuczki nie miał i z nikim szkody nie naprawiał, to skąd ma wiedzieć, czy dany ubezpieczyciel jest ok czy nie? Są oczywiście opinie innych użytkowników, ale jak sami piszecie, nie wszystkie są warte wysłuchania.
Cytuj
Odpowiedź