• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Umowa o dzieło a szansa na kredyt hipoteczny?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
tomaszriddle

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

19.8.2015 7:42
Moje pytanie jest na razie nieco teoretyczne, ale chciałbym wiedzieć, czy w przyszłości będę miał szansę dostać kredyt na dom. Chodzi o to, że pracuję jako programista, ale nie w firmie, tylko raczej sam dla siebie i z klientami podpisuje zawsze umowy o dzieło. Nie mam regularnych zleceń, ale mój dochód w ciągu roku zwykle przekracza 45 tysięcy, a przykład za 2014 rok było to 53 tysiące po opodatkowaniu.
Jestem ciekaw, czy jakiś bank na tej podstawie dałby mi kredyt hipoteczny, czy też musiałbym najpierw założyć działalność gospodarczą? Tego drugiego wolałbym uniknąć.
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

19.8.2015 8:36
aby wnioskować o kredyt musisz wykazać odpowiedni (kwota), stały i systematyczny dochód

jeżeli zlecenia nie są regularne to będzie kłopot

ps
w Twoim przypadku sensowne byłoby założenie DG, dlaczego chcesz tego uniknąć? obecnie nie płacisz żadnych składek na ub. społeczne, w przyszłości może to być spory problem
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
tomaszriddle

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

19.8.2015 10:19