• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Pozycjonowanie czy marketing szeptany

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
mamarta

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

28.11.2014 14:52
No myślę, że i to i to. Najpierw zadbaj o pozycjonowanie to stały wydatek więc lepiej znaleźć dobrą firmę, a marketing szeptany z czasem. Wszystkiego na jeden raz nie warto robić.
Cytuj
Pati35

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

1.12.2014 19:55
Na początek zastanów się do jakiej grupy docelowej chcesz dotrzeć, kto zainteresuje się produktami z twojego sklepu i wczuj się w rolę klienta. Jeśli ktoś będzie szukał opinii to zajrzy na forum. Jeśli chodzi o social media to także tutaj chetniej odwiedzamy sklepy, które znamy. Może się zdarzyć, iż dzięki unikalnym treściom, zdjęciom, a może i konkurom staniecie się rozpolnawalni, będzie wiadomo, że "Coś" się u was dzieje. Klient chętniej kupi w takim miejscu, niż w takim którego nie zna. Co innego z pozycjonowaniem. Tutaj to klient wyszukuje daną rzecz i niestety z reguły nikomu nie chce się porównywać nawet cenowo produktów z więcej niż pierwszych 10 stron. Fajną opcję wpływającą na pozycję strony w wyszukiwarce ma też np. firma SiteSeo która posiada ponad 20 przydatnych baz blogów (po co najmniej 50 blogów) dzięki czemu można umieścić u nich linki do swojej strony i wskoczyć na wyższe miejsce w wyszukiwarce. Poza tym wiemy gdzie nasze linki trafiają, co uważam za duży plus. Wszystko zależy od twojego czasu i niestety także i od budżetu, bo jak ktoś napisał wcześniej reklamy nigdy za wiele ... (chociaż pamiętaj, że nieumiejętna i zbyt nachalna może bardziej zaszkodzić niż pomóc). :)
Cytuj
Janek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

3.12.2014 14:14
Marketing szeptany jest niezłą opcją. Ale trochę zakrawa na oszustwo. Często myślimy, ze to ktos faktycznie pisze, a to niestety firma.
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

4.12.2014 15:39
Jeżeli chodzi o promowanie stron internetowych to jednak lepiej stawiać na pozycjonowanie. Marketing szeptany jest troche prymitywny.
Cytuj
patkanka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.12.2014 7:31
Wydaje mi się, że jedno wchodzi w drugie. Pozycjonowanie jest podstawą. Jeśli nasza firma jest wysoko w google to mamy pewność,że ktoś ją odwiedzi. Niemniej warto jest czasami zainwestować również w szeptankę.
Sama prowadzę od jakiegoś czasu sklep internetowy.
Czy Waszym zdaniem warto jest zainwestować w reklamy adwords?
Cytuj
Tomorek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

9.1.2015 11:45
patkanka napisał
Wydaje mi się, że jedno wchodzi w drugie. Pozycjonowanie jest podstawą. Jeśli nasza firma jest wysoko w google to mamy pewność,że ktoś ją odwiedzi. Niemniej warto jest czasami zainwestować również w szeptankę.
Sama prowadzę od jakiegoś czasu sklep internetowy.
Czy Waszym zdaniem warto jest zainwestować w reklamy adwords?

Pewnie,że warto. Powiem Ci,że jeśli masz sklep z dość ogólnym asortymentem to bardzo ciężko będzie Ci się wypozycjonować na konkretne frazy i w zasadzie jedynie przy pomocy reklamy w google będziesz mogła dotrzeć do większej liczby osób. Google odpowiednio dobierze reklamy do charakteru osób przeglądających strony.
Warto jest również sprawdzać czy mają tam promocje.
Cytuj
adrianna

Niezarejestrowani

13.11.2016 19:35
Myślę, że połączenie obu tych działań może przynieść bardzo dobre rezultaty. Najważniejsze jest, by powierzyć reklamę sprawdzonej agencji marketingowej. Z własnego doświadczenia mogę polecić firmę iWizerunek, której byłam klientką i której profesjonalnie prowadzone działania bardzo mi odpowiadały.
Cytuj
grzegosh

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

17.11.2016 17:12
w przypadku sklepu to obecność na popularnych profilach w social media, wysyłaj darmowe próbki do blogerów, youtuberów. a tak to pozycjonowanie
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

25.3.2024 11:28
Zwiększenie widoczności strony w najpopularniejszej wyszukiwarce świata jest głównym celem [url=https://adboosters.pl/pozycjonowanie/]pozycjonowanie strony w Google[/url]. Proces ten wymaga kompleksowej strategii SEO, która uwzględnia optymalizację treści pod kątem wyszukiwania głosowego, lokalnego SEO oraz dostosowanie do urządzeń mobilnych. Skuteczne pozycjonowanie w Google pozwala na osiągnięcie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na zwiększenie organicznego ruchu na stronie. Kluczowe dla sukcesu jest także monitorowanie zmian w algorytmach Google i adaptacja strategii SEO, aby utrzymać i poprawiać swoje pozycje w długoterminowej perspektywie.
Cytuj
Odpowiedź