Nowa propozycja BGŻ dla klientów detalicznych!

2012-03-13 14:30:28

Bank Gospodarki Żywnościowej planuje w 2012 roku podbić rynek klientów detalicznych i firm. Na początek kusi kontem z premią i najtańszym na rynku kredytem hipotecznym. Sprawdź, co dokładnie zaoferuje Bank BGŻ.

Najtańszy kredyt hipoteczny- czy rzeczywiście?

Nowym produktem zaoferowanym przez BGŻ ma być najtańszy na rynku kredyt hipoteczny. Skąd gwarancja zarządców banku, że ich kredyt będzie należał do tych najtańszych? Po pierwsze, bank proponuje kredyt hipoteczny z marżą 1 proc.!

Aby uzyskać tak niską marżę należy założyć konto w Planie Aktywnym z wpływami 2 tys. zł miesięcznie oraz kartą debetową, skorzystać z ubezpieczenia kredytowanej nieruchomości oraz karty kredytowej. Dodatkowo bank nie pobierze prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu. Zaciągniętym zobowiązaniem nawet na 40 lat klient może sfinansować do 100 proc. wartości nieruchomości.

Co więcej bank BGŻ deklaruje, że jeśli klient przyjdzie do banku ze szczegółową ofertą konkurencji, to bank BGŻ ją przebije! Aktualna oferta banku obowiązuje do 30 kwietnia 2012 roku.

Konto osobiste z premią- reaktywacja

Drugim produktem będzie istniejące konto osobiste z premią. Bank chce jeszcze wyraźniej zareklamować konto, które może przynieść posiadaczowi nawet 600 zł premii rocznie. Mechanizm jest następujący, bank każdego miesiąca dopłaci 1 proc. do najwyższego wpływu na konto. Aby uzyskać najwyższą premię (maksymalnie 50 zł miesięcznie) wystarczy aby na konto wpłynął przelew na kwotę 5 tys. zł.

Z pozostałych opłat największą będzie ta za posiadanie karty debetowej (5-8 zł miesięcznie), jednak premia wypłacana przez bank powinna z nawiązką pokryć koszt użytkowania karty.

A wszystko opowiedziane przez zwierzątka w 3D

Nowa oferta banku BGŻ zostanie przedstawiona klientom w nowej kampanii reklamowej, której bohaterami są jak na razie m. in. wiewiórka i sowa. Spoty mają ukazywać analogie świata zwierząt do świata ludzi i wyróżniać się na tle pozostałych kampanii reklamowych.

Co chce osiągnąć bank BGŻ?

Bank Gospodarki Żywnościowej chce zawalczyć o klientów detalicznych. W 2012 roku celem banku BGŻ będzie otwarcie 140 tys. nowych rachunków oraz znaczący wzrost sprzedaży kredytów hipotecznych.

Bank pod nowym hasłem- Dobrze służy ludziom- chce nawiązać długoletnią współpracę z nowymi klientami, dbać o nich oraz oferować atrakcyjne produkty. BGŻ ma być bankiem pierwszego wyboru głównie w miastach do 200 tys. mieszkańców. Długoletnia współpraca z bankiem ma być wygodna, przejrzysta i przynieść korzyści dla obu stron. Marcin Zienkiewicz
Comperia.pl

Ekspert Comperia.pl