07.03.2011, 14:28

Nowa odsłona ING Bank OnLine

Ocena: 1 gwiazdka Ocena: 2 gwiazdki Ocena: 3 gwiazdki Ocena: 4 gwiazdki Ocena: 5 gwiazdek Ocena: 6 gwiazdek Ocena: 7 gwiazdek Ocena: 8 gwiazdek Ocena: 9 gwiazdek Ocena: 10 gwiazdek

Ocena: 0     / 10 (oddano 0 głosów)

Uproszczenie obsługi serwisu, zwiększenie ergonomii i intuicyjność. To cechy nowego systemu bankowości internetowej ING Banku Śląskiego. O zaletach zmian klienci będą mogli przekonać się od 7 marca.

Sprawdź teraz najlepsze konta osobiste w naszej porównywarce!

Już pierwsza, krótka wizyta w serwisie, pokazuje, że jest lepiej. Nie mogło być inaczej, skoro o finalnym wyglądzie serwisu zdecydowali klienci. Wybierali elementy nowego serwisu w głosowaniu na stronie internetowej banku. Postawiono na prostotę i intuicyjność systemu. Jak zapewniają przedstawiciele banku, na każdym etapie projektu wszelkie modyfikacje były konsultowane ze specjalistami i przekazywane do testów użytkownikom.

Nowy serwis ING BankOnLine w pełni zastępuje dotychczasową wersje systemu. Aby z niego korzystać, klient nie musi instalować żadnych programów, ani dokonywać dodatkowej aktywacji. Informacje wprowadzone przez klientów w poprzedniej wersji systemu, takie jak stałe zlecenia czy historia wykonanych operacji, zostały automatycznie przeniesione do nowej odsłony ING BankOnLine.

O zmianach klienci byli informowani już od kilkunastu dni. Informacje na temat wyglądu i funkcji nowego systemu zostały wcześniej udostępnione na stronie banku. Dzięki temu klienci banku mogli zapoznać się z nową odsłoną serwisu jeszcze przed jej wdrożeniem.

Nowa odsłona systemu ING BankOnLine jest dostępna pod tym samym adresem co jego poprzednia wersja. Połączenie ze stroną jest szyfrowane i zabezpieczone certyfikatem. Sposób logowania do systemu został niezmieniony. Każda taka zmiana serwisu transakcyjnego (a trzeba podkreślić, że ze względu na bezpieczeństwo nie przeprowadza się ich zbyt dużo), to dobra okazja by przypomnieć kilka zasad.

Podstawową jest to, że bank nie prosi o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej, nie wysyła też smsa z linkiem do pobrania i instalowania aplikacji na telefonie komórkowym, a podczas logowania do systemu nigdy nie prosi o podanie poufnych danych takich jak kod PIN, dane osobowe, numer PESEL czy numer karty kredytowej.

Szymon Ostrowski
Comperia.pl

Wymienione w tekście informacje, liczby i oferty są aktualne w dniu powstania artykułu (07.03.2011).

Podziel się:

Wykop

Comperia.pl w Google+
Ekspert Comperia.pl
2736 artykułów -

zobacz inne artykuły tego autora

Comperia.pl poleca
1970-01-01