• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

OC

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
betka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

4.2.2016 8:43
Właśnie robi kurs prawa jazdy. Prowadzący zajęcia napomknął, że będziemy płacili bardzo wysokie OC , chyba około 2000. Czy to prawda? Czy istnieją jakieś możliwości tańszego OC? Mam 22 lata ,studiuję .A może ktoś może mnie ubepieczyć ,tak jak przy ubezpieczeniu zdrowotnym ?
Cytuj
Róża

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

4.2.2016 11:55
Chodzi Ci ,że można tańsze OC zapłacić jak się np. ma samochód do spółki z kimś ?Ja jestem wspólwłaścicielka samochodu z mamą po śmierci taty.Też będę robiła prawo jazdy .Czy ja mam się potem ubezpieczyć z mamą wspólnie?Będę jeździła tym samym samochodem .Czy zniżki mamy z OC przechodza na mnie?
Cytuj
WAR-TO UBEZPIECZENIA Marian Bułecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1163 razy

Wyślij wiadomość

4.2.2016 14:10