• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Ubezpieczenie na wakacje

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Wionella

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

9.6.2015 12:03
Jestem studentką i w te wakacje chciałam z grupą znajomych zwiedzić Europę. Mamy w planach odwiedzenie wielu krajów, zaczniemy od Niemiec, przez Belgię, Holandię, Francję, Hiszpanię, Włochy, Szwajcarię i dalej jeszcze nie wiemy do końca, bo będziemy częściowo podróżować autostopem. Pomyślałam, że przydałoby mi się jakieś ubezpieczenie w razie czego, w przypadku pobytu w szpitalu czy jakichś zabiegów, które musiałby wykonywać lekarz czy pielęgniarz. Czy mogą mi państwo coś polecić?
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

9.6.2015 12:37
na jaki okres ma być to ubezpieczenie?

ile masz lat?
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
Wionella

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

9.6.2015 13:47
Mam 22 lata i będziemy podróżować jakiś miesiąc. Do Niemiec wyruszamy 10 lipca. Kartę ekuz już sobie załatwiłam, ale słyszałam, że to nie wystarczy, dlatego wolałabym się dodatkowo ubezpieczyć.
Czy fakt, że będzie to taki trochę niezorganizowany wyjazd nie będzie przeszkodą dla TU?
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

9.6.2015 13:51