• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Ubezpieczenie przesyłki

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Ekspert Comperia.pl

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 135 razy

Wyślij wiadomość

9.2.2015 10:29
Korzystając z usług kuriera wybierają Państwo dodatkowe ubezpieczenie? Tutaj o tym dlaczego warto i ile to kosztuje.
Cytuj
Ilona Maciejuk
Ekspert Comperia.pl
k_korocz

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

9.2.2015 10:51
Zwykle jak zamawiam coś taniego do 100 zł przez allegro to nie wykupuję dodatkowego ubezpieczenia ponieważ nie ma to sensu.
Wykupowałem jak kupowałem coś droższego i wybierałem pocztę polską jako dostawcę.
Czy opłaca sie kupować ubezpieczenie jak zamawia się coś kurierem?
Czy w przypadku gdy kurier uszkodzi dany produkt i na miejscu przy nim otworzymy paczkę to nie musi ponięść odpowiedzialności? Nawet bez ubezpieczenia?
Cytuj
roczen

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

23.2.2015 10:10
Wtedy po prostu spisujecie przy kurierze protokół szkody ( kurier zawsze ma taki świstek przy sobie). Jeśli wina leży po stronie kuriera to jest on zobowiązany oddać pieniądze za realizację usługi jak również równowartość zamówionej rzeczy.
Trzeba kontaktować się z firmą kurierską.
Cytuj
remi

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

24.2.2015 14:06
Jasne, ze ponosi, ale moze powiedziec ze to wada np. fabryczna i wtedy trzeba dochodzic kto winien. A jak masz ubezpieczenie to sprawa jest jasna.
Cytuj
Nathan

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

25.2.2015 8:26
Jeśli wina leży ewidentnie po stronie kuriera to powinniśmy dostać odszkodowanie od firmy kurierskiej Warto jest jednak zdać sobie sprawy,że jest z tym trochę zabawy. Firma może się migać, wszystko bedzie trwało długo ( oczywiscie wiele zalezy od konkretnej firmy ponieważ są również solidne miejsca). Odszkodowanie gwarantuje nam szybkie odzyskanie kasy za produkt.
Bez żmudnego udowadniania winy. NIe jest to duży koszt tak więc jestem zdania, że w przypadku wartościowych przedmiotów jednak warto jest go ponieść.
Cytuj
Antoni

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

13.3.2015 14:50
Zawsze masz prawo kazać otworzyć kurierowi paczkę przed odebraniem. Ja tak zawsze robię. Ufać i sprawdzać w tym przypadku.
Cytuj
pitarek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

16.3.2015 6:11
Tak . Oczywiście,że paczkę się otwiera przy kurierze. Kurier ma ze sobą protokół szkody, który Ty podpisujesz. Potem piszesz petycje o odszkodowanie od firmy kurierskiej.
Jeśli Antoni przesyłkę opłacisz z góry i jeśli okaże się,że jest ona uszkodzona to nie jest tak lekko ;)
Sam z tego powodu zwykle zamawiam droższe rzeczy za pobraniem ( no chyba,że chodzi tutaj o duży i znany sklep).
Cytuj
aleca

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

16.3.2015 8:11
To dowiedziałam się czegoś nowego! Nawet nie sądziłam, że przy kurierze można otworzyć paczkę. Wiem, że należy sprawdzić, czy nie ma widocznych żadnych zniszczeń, ale z zewnątrz. Ale otwierać? Nigdy tak nie robiłam. Nie wiedziałam, że mam prawo tego żądać. Zresztą w którym dokładnie momencie? Przed podpisaniem się? A co z przesyłką za pobraniem? Przecież kurier nie pozwoli mi jej otworzyć, póki nie zapłacę!
Cytuj
Edek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

16.3.2015 10:49
Nie musisz otwierac, bo masz czas zeby wsyztsko sprawdzic i zwrocic. Chociaz faktycznie taki sposob bedie szybszy. Ale kto tak robi? Ja nie otwieram nigdy przy kurierze, oni sie zawsze spiesza, a ja chce paczke sprawdzic na spokojnie.
Cytuj
Antoni

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

16.3.2015 12:39
Ok pospiech pospiechem i go rozumiem też bym się denerwował jak by ktoś by mi ładował kłody pod nogi w pracy ale to ty jako klient płacisz za przesyłkę i masz prawo (dla mnie obowiązek) ją sprawdzić.
Jak sprawdzę 15-tą przesyłkę i będzie w porządku to może zrobię mu wyjątek. Może dlatego że jak już podpiszesz i odpowiedzialność będzie na twojej głowie to nikt ci nie pomoże a mogłeś/mogłaś poświęcić dodatkowo 5min z życia.
Cytuj
Odpowiedź