• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat2 osoby obserwują ten temat

Sztabka złota lub srebra

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Stiven4

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

28.6.2014 18:59
Witam,
niedawno udało mi sie odłożyć pare groszy. Postanowiłem że zainwestuje to w zloto lub srebro. Problem w tym że w takim inwestowaniu ja jestem totalnym laikiem i nie niem gdzie mógłbym kupić sztabkę złota lub srebra. Ktoś z was orientuje sie gdzie najlepiej dokonać takiego zakupu?
Cytuj
Raffallo

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

28.6.2014 20:46
Może w jakimś sklepie internetowym stworzonym typowo dla takich rzeczy. Chociaż ja na Twoim miejscu chyba nie zdecydował bym sie na inwestycje w złoto albo srebro. Chyba lepiej jest wsadzić dana kwote na jakaś dobrze oprocentowaną lokate i w ten sposób sobie troche dorobić.
Cytuj
beatrisR

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

29.6.2014 19:35
A nie ma czegoś takiego jak mennica internetowa albo coś s ten deseń. Wydaje mi sie że te sztabki złota czy srebra warto kupować tam, ewentualnie może iść do Narodowego Banku Polskiego i tam zapytaj gdzie można kupić takie sztabki, może jest możliwość zakupu bezpośrednio od nich?
Cytuj
Zawisza

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

29.6.2014 20:22