• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Konto z premią dla studenta

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Greg

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

2.7.2014 8:46
Witam
Jestem studentem i chciałbym założyć konto w banku na którym mógłbym dodatkowo zarobić. Doradzicie mi coś? Mi jak na razie nie udało się znaleźć idealnego konta. Fajnie by było gdybym nie musiał nic płacić za prowadzenie konta i wypłaty z bankomatów.
Cytuj
Ekspert Comperia.pl

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 135 razy

Wyślij wiadomość

2.7.2014 8:57
Obecnie w Crédit Agricole zakładając 1 Konto, klienci korzystający z Usługi CAsaver, w promocji "jesteśmy gotowi" w uzyskać mogą do 1000 zł premii, obecnie do 15 lipca premię można uzyskać także zakładając Konto osobiste w ING Banku Śląskim http://www.comperia.pl/konta_osobiste/konta-dla-studentow-ponizej-26-lat#2-1348
Cytuj
Ilona Maciejuk
Ekspert Comperia.pl
Rekin

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

5.7.2014 14:33
O jak dobrze, że tu trafiłem. Zastanawiam się właśnie nad założeniem konta osobistego w ING, bo tam też mam OKO. Dotychczas konto osobiste nie było mi potrzebne, ale teraz mogłoby się przydać, a o aktualnej promocji w ING nie słyszałem. Ale w sumie ta druga proponowana przez Panią Ekspert propozycja jest jeszcze bardziej kusząca....Czas goni, muszę zagłębić się w temat.
Cytuj
owllovesyou

Użytkownicy