• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Gdzie wziąć kredyt - praca w Niemczech

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
IBurska

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.10.2015 8:35
Chcieliśmy z mężem wziąć kredyt hipoteczny. Problem jest w tym, że nie wiem, czy to się uda, bo ja pracuję w Niemczech, jestem pielęgniarką i zajmuję się starsza osobą. Pracuję tam na kontrakcie. Kontrakty są na rok, ten jest moim 5. Zarobki to 1600 euro miesięcznie. Mąż pracuje w Polsce i zajmuje się dziećmi, ma umowę na czas nieokreślony, ale tylko na pół etatu, więc zarabia na rękę 1500 złotych. Myślą państwo, że gdzieś dadzą nam kredyt?
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

22.10.2015 9:13
kiedy kończy się obecny kontrakt?

ile macie dzieci?
jakie zobowiązania finansowe (raty, limity, KK)?
jak wygląda sytuacja w BIK?

za ile chcecie kupić i jaki macie wkład własny?
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
IBurska

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.10.2015 11:37
Obecny mam do maja, jeśli będzie trzeba przedstawić jakieś zaświadczenie, że mi przedłużą, to nie będzie z tym problemu.
Mamy 2 dzieci, spłacamy obecnie raty za telewizor (2300 zł zostało).