• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

w jakim banku dostanę szybki kredyt?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
arturr2

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

21.8.2015 14:52
Mam 28 lat, pracuję na umowie zlecenie od 2013 roku, zarabiam na rękę 1500 złotych. Potrzebuję kredytu na 3000 złotych. Jestem singlem, mieszkam z rodzicami. Nie mamvżadnych zobowiązań, nigdy też nie brałem kredytu. Co więcej nie mam konta osobistego. Czy mam szansę na taki kredyt? Potrzebuję go raczej na szybko, tzn. do końca następnego tygodnia.
Cytuj
dario

Niezarejestrowani

24.8.2015 10:08
Idz do Eurobanku, tam od razu kredyt z kontem założysz. Hm tak swoja dorga to wyplate do reki bierzesz?
Cytuj
arturr2

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

24.8.2015 10:48
dario napisał
Idz do Eurobanku, tam od razu kredyt z kontem założysz. Hm tak swoja dorga to wyplate do reki bierzesz?


Tak, biorę wypłatę do ręki.
A to konto to darmowe w eurobanku jest? Bo ja jakoś nie chciałbym z żadnego korzystać, więc pewnie wolałbym, żeby sobie było i nie generowało kosztów, skoro już musi być.
Albo, żeby się dało je zamknąć, gdy otrzymam kredyt.
Jest taka szansa?
Cytuj
Artur Sarnecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1359 razy

Wyślij wiadomość

24.8.2015 22:45
bez historii kredytowej może być jeszcze plus bank lub getin w Twoim wieku
Cytuj
Doradca Finansowy