• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Wykreślenie z bik

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Cezary

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

18.8.2015 13:54
Jakiś czas temu moja żona, ktora ma wpis w bik złożyła podanie ( konkretnie do banku ING) o wykreślenie. Została poinformowana,że czas odpowiedzi to 15 dni. 15 dni już minęło, nikt sie do nas nie odezwal.Czy w takim przypadku można liczyć na to,że prośba została rozpatrzona pozytywnie? Gdy bank nie udzielił odpoweidzi?
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

18.8.2015 13:59
zdecydowanie nie, tutaj milczący akcept nie działa; na jakiej podstawie poprosiła o usunięcie wpisu w BIK? co to dokładnie był za wpis?
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

http://finansowewariacje.wordpress.com
Stanisław BińkiewiczStanisław Binkiewicz

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1104 razy

Wyślij wiadomość

18.8.2015 15:27
Bank powinien udzielić pisemnej odpowiedzi, czy rozpatrzy sprawę pozytywnie, czy negatywnie. Decyzja zależy w dużej mierze od tego, na jakiej podstawie dokonano wpisu /czy bank informował o tym że dokona wpisu bez zgody kredytobiorcy /, jak długo wpis figuruje w BIK. Tak więc trzeba czekać, ewentualnie telefonicznie przypomnieć się.
Cytuj
Stanisław Bińkiewicz
Tel:606119428
Blog: www.slowkilkaomalymbiznesie.pl
e-mail: stabin@neostrada.pl
gabi

Niezarejestrowani

18.8.2015 15:50
Moze najlepiej po prostu zadzwonić i zapytac o decyzje...
Cytuj
Artur Sarnecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1359 razy

Wyślij wiadomość

19.8.2015 0:29
gabi napisał
Moze najlepiej po prostu zadzwonić i zapytac o decyzje...


heh musisz czekać, na infolinii sie jeszcze nie zdarzyło żeby ktoś tak skomplikowaną wiedze posiadał:)

odeślą cie do placówki, tam już prędzej będą mogli dopytać ale realnie potrwa to ok miesiąca więc uzbrój się w cierpliwość
Cytuj
Doradca Kredytowy

www.finansepoludzku.pl
Napisz: kontakt@artursarnecki.eu
Zadzwoń 574 443 483
weronikajagodzinska

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

19.8.2015 9:26
tak to jest z instytucjami, ty musisz im przekazywać informacje bezzwłocznie,a oni mogą zwlekać miesiącami.
Cytuj
Michał Traut

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 309 razy

Wyślij wiadomość

19.8.2015 15:55
Czasami warto skorzystać z infolinii. Na infolinii nie zawsze poznamy odpowiedź banku, ale często możemy dowiedzieć się czy nasze pismo faktycznie wpłynęło i czy jest rozpatrywane.

Złożenie wniosku w oddziale nie zawsze wiąże się z tym, że doradca nie zapomniał przekazać go dalej.
Cytuj
Z poważaniem
Niezależny Doradca Finansowy
Michał Traut
T. 662 801 103
E. michal.traut@gmail.com
Michał Traut

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 309 razy

Wyślij wiadomość

19.8.2015 15:55
Czasami warto skorzystać z infolinii. Na infolinii nie zawsze poznamy odpowiedź banku, ale często możemy dowiedzieć się czy nasze pismo faktycznie wpłynęło i czy jest rozpatrywane.

Złożenie wniosku w oddziale nie zawsze wiąże się z tym, że doradca nie zapomniał przekazać go dalej.
Cytuj
Z poważaniem
Niezależny Doradca Finansowy
Michał Traut
T. 662 801 103
E. michal.traut@gmail.com
KacperL

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

20.8.2015 7:30
Michał Traut napisał
Czasami warto skorzystać z infolinii. Na infolinii nie zawsze poznamy odpowiedź banku, ale często możemy dowiedzieć się czy nasze pismo faktycznie wpłynęło i czy jest rozpatrywane.

Złożenie wniosku w oddziale nie zawsze wiąże się z tym, że doradca nie zapomniał przekazać go dalej.


A czy w takim przypadku, jeśli coś jest nie tak z winy doradcy bankowego, to czy możemy złożyć jakąś skargę? Czy w ogóle zostaną wyciągnięte konsekwencje?
Gdybym ja czegoś nie dopilnował i przez to ucierpiałby klient mojej firmy, to pewnie wyleciałbym z hukiem.
W banku działa to podobnie?
Cytuj
jacekpacek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

20.8.2015 10:09
Michał Traut napisał
Czasami warto skorzystać z infolinii. Na infolinii nie zawsze poznamy odpowiedź banku, ale często możemy dowiedzieć się czy nasze pismo faktycznie wpłynęło i czy jest rozpatrywane.

Złożenie wniosku w oddziale nie zawsze wiąże się z tym, że doradca nie zapomniał przekazać go dalej.
A poza tym przypomnimy o naszej sprawie, jesli zostala gdzies "odlozona"
Cytuj
Odpowiedź