• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat0 osób obserwuje ten temat

Jaki wybrać kredyt studencki?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
carlos

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

7.4.2015 8:58
Jestem studentem pierwszego roku Politechniki Lubelskiej. W ambitnych planach chciałem łączyć studia dzienne z pracą weekendową i w ten sposób finansować swoje wydatki, jednak ten plan nie wypalił i obecnie nie za bardzo mnie stać na studiowanie. Pomyślałem więc o kredycie studenckim. Zastanawiam się, gdzie mógłbym dostać najlepsze warunki. Interesowałaby mnie kwota około 1000 złotych miesięcznie. Czy jeśli nie mam żadnych dochodów, ale posiadam żyrantów o dochodach 2800 i 1700 netto, to jest szansa, że dostanę gdzieś taki kredyt?
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

7.4.2015 13:30
Kredyty studenckie przydzielane sa na poczatku roku akademickiego, do konca listopada. Nie potrzebujesz zyrantów. Splacisz po studiach.
Cytuj
FinansologBadacz finansów

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 403 razy

Wyślij wiadomość

7.4.2015 15:52