• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

4,2 tys. skarg na firmy telekomunikacyjne

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Piotr

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

5.8.2015 9:09
Własnie przeczytałem, że w 1. połowie 2015 roku do prezesa UKE wpłynęło ponad 4,2 tys. wniosków ws. usług telekomunikacyjnych. 2884 wnioski z prośbą o interwencję, z których 83,81 proc. zakończyło się rozstrzygnięciem pozytywnym dla konsumentów. Sam zastanawiam się nad złozeniem takiej skargi. CHyba warto. Korzystaliscie z takiego prawa kiedys? Jak to się skończylo?
Cytuj
Rakun

Niezarejestrowani

5.8.2015 13:36
Widac jak takie firmy chca wykorzystywac niewiedze ludzi. Trzeba skladac skargi, niech wyjasniaja.
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

6.8.2015 11:08
Dobrze, że można jednak o swoje zawalczyć i wygrać:)
Cytuj
tmaria

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

6.8.2015 13:16
Sama osobiscie takiej skargi nie składałam ale takie przejścia miała moja siostra. Orange przedłużyło jej umowę mimo że składała rezygnację. Oczywiście rezygnacja w cudowny sposob wyparowała. Potem zresztą drugi raz. Na szczęście siostra swoje wywalczyła. Sieci komórkowe to cwaniaki Potrafią czasami oszukiwać tak aby wszystko było na ich korzyść. Tak więc jestem zdania,że jak najbardziej warto jest walczyć o swoje !
Cytuj
Gonia

Niezarejestrowani

6.8.2015 13:35
Niestety nie kazdy to robi, ludzie czesto odpuszczaja i wtedy siec zarobi swoje.
Cytuj
Arias

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

7.9.2015 7:34
A ktoś wie gdzie składać takie skargi? Bo chyba nie do operatora?
Mam ostatnio taką sytuację, że mój telefon jest w naprawie, co ważne już drugi miesiąc, więc musiałem kupić kolejny aparat, oczywiście najzwyklejszy więc nie mogę korzystać z wielu funkcji, od internetu zaczynając i orange nic sobie z tego nie robi, bo jak twierdzą, to inna firma zapewnia im serwis i oni za to nie odpowiadają. Ale mnie przecież nie obchodzi, kto ich obsługują i jak się im współpracuje, ja chcę mój telefon. Powinni chyba chociaż dać mi zniżkę na abonament, skoro i tak nie mogę korzystać z oferty tak, jak powinienem.
Cytuj
Daniel

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

7.9.2015 11:42
Napisz najpierw do operatora oficjalny list, (albo mailowo złóż skargę - reklamacje), iż nie wywiązują się z podpisanej umowy i żądasz zwrotu/pomniejszenia abonamentu za okres za który nie mogłeś korzystać w pełni z wykupionej usługi nie z własnej winy. Ja w ten sposób otrzymałem 2 miesiące abonamentu za 1zł w sieci T-mobile. Oczywiście rozmowy miałem ze 3 z kierownikiem, ale w końcu się udało.
Cytuj
Szukasz możliwości pomnażania kapitału

Napisz: daniel.bak@mailmix.pl
Wiola

Niezarejestrowani

7.9.2015 11:46
Ale skoro ma się wykupiony taki a nie inny abonament to trzeba go opłacać. Takie jest moje zdanie.
Cytuj
Daniel

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

7.9.2015 14:33
Wiola napisał
Ale skoro ma się wykupiony taki a nie inny abonament to trzeba go opłacać. Takie jest moje zdanie.


Opłacać można, ale reklamacja w tym momencie jest jak najbardziej słuszna i do rozpatrzenia przez dział reklamacyjny. Ja np dziś wytargowałem 1 miesiąc za 1zł od Neti na pakiet tel+tv+net i około 88zł w kieszeni.
Wszystko się da zrobić, tylko kto o tym wie :)
Cytuj
Szukasz możliwości pomnażania kapitału

Napisz: daniel.bak@mailmix.pl
bartosz

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

7.9.2015 15:54
A w razie czego można chyba iść z tym do Rzecznika Konsumentów, nie?
Tylko trzeba sprawdzić w regulaminie, przez ile czasu mogą trzymać telefon w naprawie. Można tez chyba zażądać nowego aparatu, jeśli to się tyle przeciąga.
Ja jak miałem jakąś większą naprawę, to dostałem telefon zastępczy w podobnym segmencie.
A pisać reklamacje trzeba zawsze, gdy coś jest nie tak i nie odpuszczać po pierwszej odmowie, bo w ten sposób często tylko spławiają naiwniaków.
Cytuj
Odpowiedź

Najaktywniejsi eksperci