• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

4,2 tys. skarg na firmy telekomunikacyjne

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Kate

Niezarejestrowani

8.9.2015 10:12
bartosz napisał
A w razie czego można chyba iść z tym do Rzecznika Konsumentów, nie?
Tylko trzeba sprawdzić w regulaminie, przez ile czasu mogą trzymać telefon w naprawie. Można tez chyba zażądać nowego aparatu, jeśli to się tyle przeciąga.
Ja jak miałem jakąś większą naprawę, to dostałem telefon zastępczy w podobnym segmencie.
A pisać reklamacje trzeba zawsze, gdy coś jest nie tak i nie odpuszczać po pierwszej odmowie, bo w ten sposób często tylko spławiają naiwniaków.
Teraz bez problemu oferują telefony zastępcze, spokojnie można korzystać. Ja dostałam nawet lepszy niz moj, bo taki mieli na stanie :)
Cytuj
Odpowiedź