• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat0 osób obserwuje ten temat

Z jakim operatorem macie negatywne doświadczenia?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
nastor

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

12.7.2015 14:09
Myślę, że warto podzielić się naszymi negatywnymi doświadczeniami z różnymi operatorami, aby ostrzec innych. Na pewno każdy kiedyś miał mniejsze czy większe problemy z tym czy innym operatorem.
Ja na przykład miałem kiedyś tak, że w Orange przez dwa miesiące naprawiali mi router, nie dali zastępczego, nie wiedzieli co się z moim dzieje (ponoć brak kontaktu z serwisem), za to rachunki mi naliczali, a ostatecznie anulowali tylko część z nich.
A jak było u was?
Cytuj
aleca

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

13.7.2015 8:56
Ja jakichś mocno negatywnych doświadczeń nie mam, ale kiedyś zdenerwował mnie plus, bo po prostu dali mi bardzo słabą ofertę po kilku ładnych latach bycia w ich sieci. Warunki były gorsze niż w przypadku nowych klientów.
Oczywiście zrezygnowałam z tego operatora, a przy rezygnacji byli skłonni mi dać o wiele więcej niż na początku. W tym jednak momencie miałam ich już gdzieś.
Czy każdy operator tak się zachowuje?
Cytuj
Aleksandra

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

13.7.2015 10:29
Z playem, bo slabo u nich z zasiegiem.
Cytuj
brita

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

13.7.2015 12:10
Ja chyba z żadnym operatorem nie mam takich kiepskich doświadczeń ale swego czasu miałam abonament w orange i jak mi się ten abonament kończył to orange codziennie atakowało mnie telefonami o tych wszystkich super ofertach jakie oferują. Tyle razy im mówilam,że nie chcę i aby do mnie nie dzwonili a oni dalej.Czy oni nie widzą,że takie działanie ma odwrotny skutek niż chcą osiągnąć?
Wy również mieliście taki problem z tymi uperdliwcami ?
Cytuj
agata

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

13.7.2015 13:34
brita napisał
Ja chyba z żadnym operatorem nie mam takich kiepskich doświadczeń ale swego czasu miałam abonament w orange i jak mi się ten abonament kończył to orange codziennie atakowało mnie telefonami o tych wszystkich super ofertach jakie oferują. Tyle razy im mówilam,że nie chcę i aby do mnie nie dzwonili a oni dalej.Czy oni nie widzą,że takie działanie ma odwrotny skutek niż chcą osiągnąć?
Wy również mieliście taki problem z tymi uperdliwcami ?
Oooo tak, a potem będą do Ciebie wydzwaniać z ubezpieczeniem telefonu. Przygotuj się na to:)
Cytuj
achodak

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

14.7.2015 9:39
Niestety to prawda, do mojego męża wlasnie tak wydzwaniali. ajpierw z telefonem, a potem z ubezpieczeniem. Chociaż on się wkurzyl i zamówił sobie on-line.
Cytuj
Marcy

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

14.7.2015 13:58
No właśnie do mnie również tak z orange wydziwaniają. Czy oni naprawdę myśla,że człowiek się na to złapie? Szczególnie,ze nie oferują dużo lepszych ofert niż te, które można sobie załatwić samemu przez internet...
Zastanawia mnie czy można to jakoś zastrzec w salonie albo na stronie internetowej aby do mnie nie dzwonili z ofertami? Czy jest taka możliwość?
Cytuj
jaitylkoja

Niezarejestrowani

15.7.2015 13:26
Niby możesz zastrzec, ale nie wiem czy to cokolwiek da. Zresztą oni dzwonią z informacją handlową.
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

17.7.2015 15:21
Ja z Orange, namolni. Wciąż wydzwaniają. Ogólnie obsługę mają słabą.
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

20.7.2015 10:54
Marcy napisał
No właśnie do mnie również tak z orange wydziwaniają. Czy oni naprawdę myśla,że człowiek się na to złapie? Szczególnie,ze nie oferują dużo lepszych ofert niż te, które można sobie załatwić samemu przez internet...
Zastanawia mnie czy można to jakoś zastrzec w salonie albo na stronie internetowej aby do mnie nie dzwonili z ofertami? Czy jest taka możliwość?


Jak najbardziej jest możliwość zablokowania takich kontaktów, jeśli ich sobie nie życzysz. Zadzwoń do nich pod *100/510100100 i zgłoś to. :)
Cytuj
Odpowiedź