• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat0 osób obserwuje ten temat

Z jakim operatorem macie negatywne doświadczenia?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
franek

Niezarejestrowani

5.8.2015 13:30
A to racja, mojej znajomej, a miala na prawde skomplikowana sprawę rzecznik pomógł. Warto się do niego zwracac.
Cytuj
Werka

Niezarejestrowani

6.8.2015 11:10
Wiecie jest tez tak, ze operatorzy ida na reke bo boja sie o swoj pr, wiec rzecznik zwykle nie jest konieczny
Cytuj
Kadża

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

12.8.2015 11:15
Właśnie niekoniecznie idą na ręke. Wszystko zależy od danego operatora. Niektórzy dbają o klientów ale niektórzy niestety nie... Róznie to bywa. Sama miałam swego czasu duży problem z orange. Niby złozyłam wymowienie umowy ale oni okazało sie,ze zgubili i musiałam się odwoływac. Jeszcze dodatkowo miałam czas na to jedynie w soboty a wtedy są do salonów bardzo duże kolejki.
Cytuj
Gonia

Niezarejestrowani

13.8.2015 14:11
Ja tez skladalam reklamacje w Orange jesli chodzi o Internet, niby mial u mnie sciagac, a nie sciagal i przyznali mi racje. CO prawda troche to trwało, całśc około 2 miesiace, ale nie stracilam na transakcji.
Cytuj
Odpowiedź