• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat2 osoby obserwują ten temat

Reklama firmy na samochodzie?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Caterina

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

13.7.2014 20:20
Coraz częściej spotykam się z ogłoszeniami, że ktoś wynajmie powierzchnię reklamową na swoim samochodzie, ponieważ dużo jeździ, odwiedza wiele miast itd. Spotkałam się również ze stronami w internecie gdzie ludzie szukają/oferują wyłącznie takie usługi. Czy taka forma reklamy może być skuteczna? Ludzie zwracają uwagę na napisy na samochodach?
Cytuj
Janek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

15.7.2014 9:15
Ja myślę, ze to jest nielzy interes dla osób, ktore sie zgadzaja na taka reklame na swoim aucie. A czy dla firma na tym zyskuje? Pewnie troche tak, przede wszystkim w duzych miastahc, gdy duzo sie stoi w korku. Zawsze logo marki jest łatwiejsze do zapamiętania.
Cytuj
karolsia

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

15.7.2014 9:32
na firmówce swojej moze i tak ale nie chciałabym sobie tak zasmiecac mojego prywatnego.. a ile płaca za taka reklame tak z ciekawości ?
Cytuj
justa

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

15.7.2014 11:40
Zwracają ja przynajmniej zwracam, szczególnie gdy stoję w korku to czasami zdarza mi się czytać reklamę umieszczoną z tyłu samochodu. Wiem, że też skuteczna jest reklama w autobusach czy tramwajach. Tam ludzie z nudów czytają może warto też o takiej pomyśleć?
Cytuj
moniCCa

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.7.2014 21:26
Ja w korkach czytam zawsze napisy na murach i wszelkie bilbordy. Tam gdzie często występują korki roi się od reklam nawet na barierkach oddzielających pasy. Jeśli chodzi o samochodyi napisy na nich to zwracam uwagę jedynie na te, które stoją przede mną w korku lub na światłach jakieś tam przejeżdżające już nie przyciągają mojej uwagi.
Cytuj
lipslikesugar

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

24.7.2014 20:48
Ja jako częsty pasażer przedniego siedzenia chyba jestem najbardziej podatna na wszelkie reklamy. I na samochodach i na bilbordach i oczywiście na plakatach wzdłuż zakorkowanych ulic, co prawda nie zdarzyło mi się korzystać z takich przeczytanych w drodze ofert, ale czasem jak ktoś o jakąś firmę pyta, to jestem zorientowana w każdej kategorii ;D
Cytuj
AudiMachina

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

24.7.2014 22:59
ja zwracam uwagę na samochód jeśli jest wart uwagi i ostatnią rzeczą na którą patrzę jest to co na nim pisze, nawet jak coś tam przeczytam tto i tak zaraz zapomnę. poza tym jadąc skupiam się na drodze a nie na reklamówkach. co innego jeśli reklamują coś w radiu i jest to chwytliwe dla ucha, smieszne itp. ale tez nie lubię jak takie reklamy trwają pół godziny akurat kiedy jade z domu do pracy...
Cytuj
Mała Mi

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

26.7.2014 12:53
swojego auta okleić bym nie dała, chociaż jeśli ktoś często jeździ to może i mu się to opłaca bo część kosztów się zwraca. osobiście nie zwracam uwagi na napisy na samochodach, chyba że te dla śmiechu. reklamy bardziej mnie irytują niż zachęcają.
Cytuj
marylkakor

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

27.7.2014 15:42
Zależy jaką działalność prowadzisz ale moim zdaniem reklama na samochodzie ma sens. Jeżeli jest łatwo wpadająca w oko jest szansa, że ktoś ją zauważy. Ja często zwracam uwagę na takie reklamy.
Cytuj
ceNtek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.7.2014 22:32
janek napisał
Ja myślę, ze to jest nielzy interes dla osób, ktore sie zgadzaja na taka reklame na swoim aucie. A czy dla firma na tym zyskuje? Pewnie troche tak, przede wszystkim w duzych miastahc, gdy duzo sie stoi w korku. Zawsze logo marki jest łatwiejsze do zapamiętania.
zgadzam się, samo to ze kojarzę nazwę danej firmy zwiększa jej szanse gdy mam wybrać pomiędzy dwoma usługodawcami. ale tylko chyba w tej sytuacji, bo sam z siebie zazwyczaj nazwy obcej mi firmy sob ie prze przypominam...
Cytuj
Odpowiedź