• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Filtr w google brak strony w wynikach jak to naprawić?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
romek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

27.6.2014 11:17
Moja strona zniknęła z wyszukiwarki google. Podejrzewam, że to wszystko przez filtr google. Nie znam się na tym za bardzo i nie wiem co mam robić. Przez tą sytuację mój internetowy sklep traci klientów. Znacie jakieś sposoby na przywrócenie strony? Będę wdzięczny za pomoc!
Cytuj
darecki

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

27.6.2014 17:15
Niestety nie znam się za bardzo na pozycjonowaniu, więc nie pomogę. Na Twoim miejscu poprosiłbym o pomoc firmę, która się tym zajmuje (np. filtrgoogle.pl), na pewno Ci pomogą przywrócić stronę. Chociaż słyszałem, że może to być czasochłonne.
Cytuj
Zawisza

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

29.6.2014 20:17
A nie szukałeś jakiejś firmy ktora mogła by Ci w tym pomóc? Bo mam wrażanie że sam to raczej nic nie zdziałasz. A szkoda to tak zostawić skoro prowadzisz sklep internetowy bo w ten sposób niestety ale tracisz klientów.
Cytuj
Ilona88

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.6.2014 12:01
Podobno sa takie strony,ktore google sam udostepnia i przez nie mozna dodac swoja strone do googli, ale nie wiem czy czasem nie chca za to pieniedzy . Musisz poszukac, bo jak ja dodawalam to nie trzeba bylo, ale to bylo dawno i teraz nie wiem.
Cytuj