• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

reklama w internecie

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
morela

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

16.9.2014 16:00
Raffallo napisał
O to ja też nie widziałem ze przez złe pozycjonowanie można spaść w wynikach. Ale ja na Twoim miejscu zdecydował bym sie na konkretną firmę marketingową. Oni znają sie na tym wiec najlepiej podpowiedz Ci w jaką reklame zainwestować.


Oczywiście, że można i to w zastraszająco szybkim tempie. Pozycjonowanie, google adwords i facebook a także dobrze zrobiona strona i logo. I tyle.
Cytuj
hubcio

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.9.2014 20:15
to co jeszcze wazne to musisz wiedziec jaka chcesz mieć identyfikację wizualna zeby jej nie zmieniac co kilka lat bo to bije w markę od razu i takie zmiany nie sa mile widziane.
Cytuj
animka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

23.9.2014 9:45
hubcio dobrze pisze kiedys zrobiłam sobie logo ale po miesiacu okazało sie ze wcale takie dobre nie jest - nie zrobiłam badania przed stworzeniem logo i okazało sie że klientom z niczym się to logo nie kojarzy takze pamietajcie o tym !
Cytuj
be free like a child
Gość

Niezarejestrowani

26.10.2014 23:21
Macie rację, proces tworzenia identyfikacji wizualnej trzeba bardzo dobrze przemyśleć i zaplanować. Na drastyczne zmiany bez większych konsekwencji mogą sobie ewentualnie pozwolić giganty na rynku o stabilnej pozycji (np. nie tak dawna zmiana logo Pepsi).
Co do samej reklamy w internecie, to na pewno pozycjonowanie, co najlepiej zlecić dobrej agencji. A jeśli zajmujemy się e-marketingiem samodzielnie, to to też trzeba robić z głową i mam tu na myśli aspekt prawny. Mi np. bardzo pomógł poradnik "Legalny e-marketing", który można pobrać ze strony http://serwersms.pl/ Swoją drogą, marketingiem mobilnym też warto się zainteresować, bo to fajne uzupełnienie działań online :)
Cytuj
Edyta

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.7.2015 14:30
Obecnie liczy się dobre SEO czyli White SEO. Przez złe pozycjonowanie można dostać filtra od Google. Dobrym rozwiązaniem jest połączyć pozycjonowanie i AdWords, gdyż prowadzenie kampanii AdWords wpływa na wyższe pozycje w wyszukiwarce. Zarówno w przypadku SEO jak i reklamy w Google warto skorzystać z usług agencji, która ma status partnera Google. Ja korzystam z tej agencjix i jestem zadowolona z ich usług. Naprawdę profesjonalne podejście do klienta i duże doświadczenie.
Wypowiedź została zmieniona przez moderatora.
Cytuj
Irek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

6.8.2015 11:59
Ja mam swoją własną firmę i zastanawiałem się ostatnio nad otwarciem sobie fan page na facebooku. Czy Waszym zdaniem jest to dobre rozwiązanie? Widz,że coraz więcej osób tam przesiaduje i moze dzięki temu łatwiej byłoby mi dotrzeć do większej grupy klientów.Czy ktoś z Was może korzystał z takich kanałów jak portale społecznościowe ? I ile kosztuje zlecenie firmie założenia takiego fan page'a na fb i potem miesięcznie prowadzenie go?
Cytuj
Odpowiedź