• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

W jaką formę reklamy inwestować dla niewielkiej firmy

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Plozek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

15.4.2015 12:38
Działającej na rynku lokalnym. Moja żona prowadzi obecnie niewielki salon kosmetyczny i chciałaby dotrzeć do większej liczby osób. Wprowadzić rabaty ?
Czy może wydrukować ulotki i wręczyć je różnym ludziom.
Problem jest w tym,ze salon jest na osiedlu czyli wiedzą o nim jedynie lokalni ludzie. Żona wymyśliła,że wynajmie sobie baner w centrum miasta. Jest to już o wiele droższa inwestycja ale może się opłaci. Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie?
Cytuj
ramzi

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

15.4.2015 16:23
A może reklama w lokalnych serwisach? Albo prasie? Dobrą rzeczą i właściwie darmową jest założenie profilu na facebooku i po prostu udzielanie się na lokalnych profilach i grupach, są przecież mini-giełdy, spottedy i inne tego typu, które mają naprawdę duże oddziaływanie społeczne. Może na początek warto się czymś takim zainteresować?
Cytuj
ElżbietaMaj

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

16.4.2015 9:48
Taka reklama, jak baner na pewno byłaby skuteczna, ale oprócz świadomości marki na rynku warto się zastanowić, co zrobić, żeby salon żony miał po prostu dobrą opinię. Jeśli wasze miasto nie jest duże, to usługi a wysokim poziomie będą najlepszą reklamą. Klientki same was zareklamują i nie będzie trzeba wynajmować kosztownych banerów. Zawsze dobrą rzeczą są też wszelkie promocje, bo jakoś trzeba ściągnąć klientów, żeby zobaczyli, że to naprawdę dobry salon.
Cytuj
Basia

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

16.4.2015 15:30
Ja również jestem zdania, że nie trzeba wydawać wiele na reklamę, jeśli oferuje się dobrą jakość w odpowiedniej cenie. W przypadku salonu kosmetycznego nawet nie cena gra wielką rolę, ale właśnie jakość produktów, profesjonalizm kosmetyczki i dobra atmosfera. Jeśli żona jest dobra w tym co robi, to klientki zrobią jej taką reklamę, że z innych form mogłaby w zasadzie zrezygnować. Aczkolwiek na początek skupiłabym się na czymś, co odróżni jej salon od innych. Może warto spróbować jakichś gadżetów reklamowych? Na przykład pilniczki z nadrukiem czy coś podobnego?
Cytuj
smay

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

19.4.2015 19:16
A ja myślę, że taki baner byłby bardzo dobrym pomysłem. Również ulotki czy plakaty. Niby to tradycyjna forma, ale chyba nadal działa na klientów. Szczególnie w przypadku takich firm, które działają na lokalnym rynku i siłą rzeczy mają ograniczoną ilość klientów.
Aczkolwiek zgadzam się, że najlepiej działa po prostu polecenie przez zadowolone klientki.
Cytuj
Maxtom Kraków

Niezarejestrowani

10.9.2015 9:25
Baner reklamowy na mieście to zawsze dobry pomysł. Szczególnie na trasach w kierunku salonu lub przy głównej ulicy. Czasem okazuje się że lokalni mieszkańcy też nie wiedzieli o istnieniu firmy warto więc upewnić sie rozdając ulotki i odświeżając reklamę przed lokalem dodając informacje o nowościach lub zachęcających promocjach cenowych. Można zastosować flagi na stelażach mobilnych aby zwrócić uwagę lokalnego klienta , lub zawiesić baner reklamowy na słupach oświetleniowych w centrum miasta. Jeśli żona spełni oczekiwania klientów to reklama tylko dopełni dzieła i klientów będzie przybywać. Nasza załoga chętnie pomoże w wykonaniu projektów i reklam: www.maxtom.eu
Cytuj
Stanisław BińkiewiczStanisław Binkiewicz

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1104 razy

Wyślij wiadomość

10.9.2015 10:02
W przypadku małej osiedlowej działalności najlepiej zdaje egzamin tzw. marketing szeptany. Osoby które korzystają z usług zakładu, prosimy o polecanie naszych usług znajomym. W ten sposób osoby zadowolone, zawsze będą nas polecać. Przed zakładem można postawić potykacz reklamowy, zrobić ładny szyld.
Można roznieść ulotki po osiedlu, wreszcie dać anons w jakiejś gazecie regionalnej. W internecie można ogłaszać się na darmowych portalach typu olx, czy np. miejskich. np. piotrkowcity, tomaszowcity itp.
Cytuj
Stanisław Bińkiewicz
Tel:606119428
Blog: www.slowkilkaomalymbiznesie.pl
e-mail: stabin@neostrada.pl
GLiter

Niezarejestrowani

10.9.2015 13:45
Stanisław Bińkiewicz napisał
W przypadku małej osiedlowej działalności najlepiej zdaje egzamin tzw. marketing szeptany. Osoby które korzystają z usług zakładu, prosimy o polecanie naszych usług znajomym. W ten sposób osoby zadowolone, zawsze będą nas polecać. Przed zakładem można postawić potykacz reklamowy, zrobić ładny szyld.
Można roznieść ulotki po osiedlu, wreszcie dać anons w jakiejś gazecie regionalnej. W internecie można ogłaszać się na darmowych portalach typu olx, czy np. miejskich. np. piotrkowcity, tomaszowcity itp.
potykacz reklamowy :) bardzo ładne
Cytuj
rita

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

11.9.2015 11:06
Myślę, że dla małej, lokalnej firmy ulotki to dobry pomysł.
Cytuj
Artur Sarnecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1359 razy

Wyślij wiadomość

17.9.2015 13:19
Dla takiej osiedlowej firmy baner w centrum miasta? Wykonanie 500 -1000 zł plus miejsce na niego... daj spokój.

Reklamujcie się na Facebooku, zaproście znajomych do wypróbowania, rozdajcie im rabaty np. 5 strzyżenie dla faceta gratis albo dla kobiet min. 20 - 30 $ ... załóżcie sobie fanpage i dodatkowo możecie promować się na grupach na facebooku.

Jeśli coś na mieście to albo ulotki w formie kuponów rabatowych albo coś co da jeszcze lepszy start - artykuł sponsorowany w jakiejś lokalnej gazecie, lub choćby zwykła reklama tam...

No i nawiązać współpracę z powiązanymi branżami - butiki, salony sukien ślubnych, kwiaciarnie.

Nic więcej dla tej skali.
Cytuj
Niezależny Doradca

www.artursarnecki.eu
Napisz: kontakt@artursarnecki.eu
Zadzwoń 574 443 483
Odpowiedź

Najaktywniejsi eksperci