• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

wyposażenie biura - na kredyt czy w leasing

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Ekspert Comperia.pl

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 71 razy

Wyślij wiadomość

2.3.2015 13:04
Skąd wziąć pieniądze na finansowanie wyposażenia biura. Czy dla nowej firmy lepszym rozwiązaniem jest kredyt czy leasing. Staramy się odpowiedzieć na to pytanie tutaj.
Cytuj
Marzena Kazbieruk
Ekspert Comperia.pl
Ekspert Comperia.pl

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 71 razy

Wyślij wiadomość

2.3.2015 13:30
Pozostając w temacie, czy wiedzieli Państwo, że sprzęt IT tez można leasingować? tutaj
Cytuj
Marzena Kazbieruk
Ekspert Comperia.pl
kinga2

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

27.10.2015 20:49
Jeśli w grę wchodzą duże pieniądze, czyli wyposażenie dużego biura, bądź całych działów firmy, to warto wyposażenie biura wziąć na kredyt i wtedy będziemy mieli pewność, że utrzymamy płynność finansową. Tak jak i w przypadku, gdy chcemy zainwestować zyski z działalności, dla inwestorów nie zawsze jest mile widziane inwestowanie całej nadwyżki bez wypłaty jakichkolwiek dywidend, dlatego warto w takim wypadku część inwestycji wspomóc kredytem krótkoterminowym dla lepszej równowagi. Przy wyposażaniu biura warto rozejrzeć się za firmami, które dostarczą nam kompleksowych rozwiązań, oraz zapewnią duży wybór produktów w jednym miejscu: http://nonameoffice.pl/16-stoly-konferencyjne
Cytuj
Stanisław BińkiewiczStanisław Binkiewicz

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1104 razy

Wyślij wiadomość

28.10.2015 14:41
To czy wziąć kredyt czy leasing zależy od kilku czynników. W pierwszej informacji brakuje mi kilku podstawowych danych, czy firma już działa, czy nie, jaką formę rozliczeń z budżetem stosuje. Istota leasingu jest, że całą ratę leasingową księguje się w koszty. Jeśli nie jesteśmy na ryczałcie, są koszty i podatek VAT, warto zastanowić się nad leasingiem, przy czym firmy leasingowe stosują różne minimalne kwoty leasingu. W innym przypadku czy kredyt czy leasing, nie odgrywa większej roli. Dodam tylko, że czasami łatwiej jest załatwić leasing w przypadku słabszego scoringu BIK, czy wieku kredytobiorcy, nie kwalifikującego go na kredyt firmowy, np. ma 20 lat, a kredyt na firmę bez zabezpieczeń może wziąć od 25.
Cytuj
Stanisław Bińkiewicz
Tel:606119428
Blog: www.slowkilkaomalymbiznesie.pl
e-mail: stabin@neostrada.pl
IREK44

Niezarejestrowani

14.7.2016 11:16
Ja zdecydowanie wolę metodę małych kroczków czyli bez kredytu, tutaj http://www.wyposazeniegaudia.pl/cat/meble-metalowe/szafy-metalowe/szafy-na-dokumenty-niejawne-klasa-a jak na razie kupiłem kilka szaf niezbędnych na dokumenty a resztę dokupię później.
Cytuj
alibelibe

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

25.8.2016 11:48
Ja również stosuję metodę małych kroczków i na początek jedynie to co niezbędne do funkcjonowania. artykuły biurowe
Wypowiedź została zmieniona przez: alibelibe 25.8.2016 11:49
Cytuj
Odpowiedź

Najaktywniejsi eksperci