• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Koszta firmy . Skąd wziać?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Limana

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

7.2.2015 9:23
Słyszy się wiele o ludziach, którzy bardzo dobrze wychodzą na swojej firmie i jednocześnie płacą niewiele podatków.
Zastanawiam się skąd biorą tak duże koszta aby je odpisać?
Sama prowadzę obecnie działalność i jeśli znajdę miesięcznie ten 1000 kosztów to już jest dobrze...
Paliwo na samochód, zus... Co jeszcze można wpisać?
Cytuj
Tereza

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

9.2.2015 13:18
Wiele rzeczy:
sprzęt komputerowy
wynajem lokalu
część czynszu jaki płacisz gdy pracujesz w mieszkaniu
internet
abonament telefoniczny
leasing samochodowy
Możliwości jest bardzo wiele. Polecam w tym celu poszukać innego księgowego. Może on coś doradzi.
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

9.2.2015 15:57
jak pracujesz w swoim mieszkaniu to można część wydzielić na biuro, ale wtedy trzeba to proporcjonalnie rozliczać, poza tym od takiej powierzchni płaci się inny podatek od nieruchomości niż od lokalu mieszkalnego

dużo zachodu a korzyści (jeżeli są) to nikłe
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

http://finansowewariacje.wordpress.com
Bialek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

10.2.2015 7:34
Ja również pracuję w domu ale zgadzam sie z tym co pisze tutaj Robert. Zbyt dużo zachodu a zbyt niewiele korzysci . Nie odliczysz dużych pieniędzy od na przykład 7 m2 na jakich pracujesz.
Pewną opcją jest przeniesienie firmy za granicę. W przypadku kiedy pracujesz zdalnie jest to jedno z rozwiązań.
Najlepiej jest się tam zameldować.
Cytuj
karol44

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

11.2.2016 9:35
To juz czyste kombinowanie :)Aż przekombinowane .I jeszcze meldunek za granicą ?Chyba taki sposob to sie tylko wielkim firmom opłaca ,ale nie np .mi jak mam biuro w mieszkaniu o metrazu 12 metrow.
Cytuj
Stanisław BińkiewiczStanisław Binkiewicz

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1104 razy

Wyślij wiadomość

11.2.2016 11:49
W koszty można odpisać wiele różnych wydatków. Mogą to być min. wydatki na ZUS, czynsz za lokal, paliwo, zakupy środków trwałych. Wiele firm bierze np. auta w leasing, na minimalny okres, przez co mają wyższe raty, tym samym wyższe odpisy w koszty. Ale ja jestem zwolennikiem zdroworozsądkowego podejścia do tej sprawy. Z doświadczenia wiem, że często szczególnie przy młodych firmach szukanie kosztów na siłę, prowadzi do ruiny. Już w jakimś wpisie pokazałem, że czasami warto jest zapłacić podatek a resztę pieniędzy odłożyć, niż wydawać bezmyślnie wszystkie założone pieniądze. Taki prosty przykład. Jeśli mam 10.000 zł, zapłacę podatek 18%, pozostaje mi 82% kwoty czyli 8200 zł. Jeśli te 10 tys. zł wydam żeby nie zapłacić podatku, to często wydaję niepotrzebne pieniądze. Nie płacę podatku, a kieszeń też mam pustą.
Cytuj
Stanisław Bińkiewicz
Tel:606119428
Blog: www.slowkilkaomalymbiznesie.pl
e-mail: stabin@neostrada.pl
Odpowiedź