• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Co finansować w dotacji

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Orzeszek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

24.5.2014 16:47
Dzień dobry
Wpadłem na pomysł stworzenia serwisu internetowego. Aby zrealizować projekt muszę go zbudować, ale jestem informatykiem i nie mam zaplecza IT. Pomysł wg. mojego rozeznania oraz internetowych badań rynku, które przeprowadziłem jest godny uwagi i przyniósł by mi jakieś dochody. W związku z tym mam pytanie. Czy z pieniędzy na rozpoczęcie działalności, które można pozyskać z urzędu pracy mogę sfinansować budowę takiego serwisu, a resztę pieniędzy przeznaczyć na pozycjonowanie i promocję? Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Cytuj
Laura1

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

25.5.2014 18:07
Wiesz ,z tego co się orjetuje Urząd Pracy może ograniczyć listę wydatków które można sfinalizować z dotacji .Zakup maszyn ,urządzeń ,oraz oprogramowania można pokryć dotacjami jak również reklamę i zakup nazwy witryny internetowej .Ale lepiej dopytaj bo być może każdy PUP ma inne ograniczenia .
Cytuj
Elka729

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

25.5.2014 21:38