06.08.2014, 11:06

AXA DIRECT ułatwia odnawianie polis przez Internet

Ocena: 1 gwiazdka Ocena: 2 gwiazdki Ocena: 3 gwiazdki Ocena: 4 gwiazdki Ocena: 5 gwiazdek Ocena: 6 gwiazdek Ocena: 7 gwiazdek Ocena: 8 gwiazdek Ocena: 9 gwiazdek Ocena: 10 gwiazdek

Ocena: 10     / 10 (oddano 1 głosów)

AXA DIRECT ułatwia odnawianie polis przez Internet

Zakup polisy ubezpieczeniowej - bez względu na jej rodzaj - niesie za sobą konieczność poczynienia pewnych kroków. Nie inaczej jest z procedurą przedłużania umowy. W gąszczu podobnych do siebie ofert zdecydowanie większe szanse na sukces mają te firmy ubezpieczeniowe, które - tak jak AXA Direct - umożliwiają odnawianie polis ubezpieczeniowych przez Internet.

Początek roku pokazał, że AXA Direct odnotowuje coraz lepsze wyniki zarówno w zakresie zawierania nowych polis, jak i w kwestii przyrostu składki brutto. Sytuacja ta jest z pewnością wynikiem wzmożonej kampanii reklamowej, ale również atrakcyjnych warunków oferowanych przez ubezpieczyciela.

Obecnie jednak o sukcesie firmy ubezpieczeniowej - podobnie w przypadku firm działających w innych branżach - nie tylko napływ nowych klientów, ale również utrzymanie obecnych, którzy przy obecnym natłoku ofert na rynku mogą zmieniać ubezpieczyciela po każdym okresie rozliczeniowym.

Z początkiem kwietnia 2014 roku AXA Direct wprowadziło kolejne udogodnienia dla swoich obecnych klientów. Dzięki temu firma ma szanse nie tylko pozyskiwać nowych, ale również sprawić, że aktualni klienci nie będą poszukiwali nowych ofert, ponieważ AXA Direct zapewnia bezproblemową możliwość przedłużania oraz zmiany zakresu polisy na kolejny rok.

Nowe udogodnienia dla aktualnych klientów polegają na automatycznym przesyłaniu propozycji odnowienia polisy wraz z kalkulatorem, na podstawie którego można wyliczyć nie tylko aktualną wysokość składki, ale również jej poziom przy zmianie zakresu polisy ubezpieczeniowej. 

Kolejnym udogodnieniem zaoferowanym przez firmę ubezpieczeniową jest Wirtualny Doradca, który ułatwi proces zakupowy nowym klientom oraz pomoże rozwiązać przynajmniej część problemów klientom aktualnym. Wirtualny Doradca AXA Direct pojawił się na stronie ubezpieczyciela z początkiem marca tego roku, a dostępny jest przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Dzięki temu jako aktualni lub potencjalni klienci AXA Direct mamy możliwość uzyskania odpowiedzi na najbardziej popularne zapytania trafiające do działu obsługi klienta.

Oczywiście w przypadku bardziej skomplikowanych problemów i zapytań wciąż będziemy musieli liczyć na kontakt bezpośredni z doradcą firmy ubezpieczeniowej, ale nowe udogodnienia mają również ten pozytywny aspekt, że dział obsługi klienta będzie znacznie odciążony. Z tego względu w naprawdę pilnych sprawach będziemy mogli łatwiej skontaktować się z konsultantem.

Wymienione w tekście informacje, liczby i oferty są aktualne w dniu powstania artykułu (06.08.2014).

Podziel się:

Wykop

Comperia.pl w Google+
, ekspert Comperia.pl
881 artykułów - zobacz inne artykuły tego autora