15.06.2015, 10:26

Kiedy dojdzie karta płatnicza z Banku Pekao SA?

Ocena: 1 gwiazdka Ocena: 2 gwiazdki Ocena: 3 gwiazdki Ocena: 4 gwiazdki Ocena: 5 gwiazdek Ocena: 6 gwiazdek Ocena: 7 gwiazdek Ocena: 8 gwiazdek Ocena: 9 gwiazdek Ocena: 10 gwiazdek

Ocena: 8     / 10 (oddano 5 głosów)

Kiedy dojdzie karta płatnicza z Banku Pekao SA?

Aby móc w pełni korzystać z konta osobistego, potrzebna jest karta płatnicza. Od momentu założenia ROR-u będziemy musieli na nią jednak poczekać. Jak długo będziemy wyglądać listonosza w przypadku oczekiwania na kartę płatniczą z Banku Pekao SA?

To, w jaki sposób wysłana zostanie przez Bank Pekao karta do konta klienta, jak długo będziemy na nią czekać i co robić w przypadku, gdy zostanie ona dostarczona zniszczona lub jeśli nie otrzymamy jej wcale, określa regulamin banku.

Dla kogo?

Karta płatnicza zostaje wysłana na podany przez klienta adres korespondencyjny. Aby móc korzystać z plastiku, karta musi mieć nadany kod PIN. Może on zostać przesłany przez bank pocztą lub zostać udostępniony telefonicznie. Jeśli interesuje nas ta druga opcja, po otrzymaniu karty powinniśmy skontaktować się z bankiem i poprosić o nadanie PIN-u.

Obowiązki posiadacza karty

Karta płatnicza wydawana jest do rachunków osobistych prowadzonych w złotówkach, w dolarach amerykańskich, jak również w euro. Po otrzymaniu karty należy ją podpisać zgodnie z wzorem, który złożyliśmy na karcie klienta banku. Pamiętajmy, że karta, którą otrzymamy, będzie nieaktywna. Oznacza to, że należy ją uaktywnić - możemy to zrobić w prosty sposób - poprzez dokonanie prawidłowej transakcji kartą przy użyciu nadanego PIN-u.

7 dni na wydanie karty

Bank Pekao SA wydaje kartę płatniczą do rachunku w ciągu 7 dni od momentu zawarcia umowy. Bez względu na to, czy jest to umowa generalna, umowa w zakresie dotyczącym tylko karty, aneks do umowy czy umowa dotycząca wymiany karty.

Jeśli karta nie doszła w terminie

Jeżeli jednak nie otrzymamy karty w terminie 10 dni roboczych od momentu zawarcia umowy o nią lub otrzymana przesyłka będzie uszkodzona, powinniśmy zgłosić to poprzez infolinię banku lub udać się do jednostki stacjonarnej. Karta zostanie zastrzeżona. Jeśli posiadamy ją fizycznie, należy ją zniszczyć, tak aby niemożliwe było korzystanie z niej. W takiej sytuacji bank ma 7 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia na wysłanie nowej karty wraz z PIN-em.

Wymienione w tekście informacje, liczby i oferty są aktualne w dniu powstania artykułu (15.06.2015).

Podziel się:

Wykop

Comperia.pl w Google+
, ekspert Comperia.pl
252 artykuły - zobacz inne artykuły tego autora