Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
2015-09-30 09:14:00

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych kandydatek i kandydatów na stanowisko:

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Warszawa

Twoją rolą będzie telefoniczny kontakt z użytkownikami porównywarki, którzy, poszukując najlepszych dla siebie produktów finansowych, rejestrują się poprzez formularz kontaktowy.

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

- Weryfikacja danych kontaktowych i rozpoznanie potrzeb użytkowników Comperia.pl,
- Doradztwo w zakresie odpowiednich produktów i usług,
- Przygotowywanie raportów na potrzeby bezpośredniego przełożonego,

ZE SWOJEJ STRONY OFERUJEMY:

- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o dużym potencjale (drugie miejsce w tegorocznym rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe),
- Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin,
- Wynagrodzenie stałe i atrakcyjny system premiowy,
- Miłą i koleżeńską atmosferę pracy w kameralnym zespole,
- Możliwość awansu i dodatkowych szkoleń,
- Komfortowe warunki pracy w biurowcu klasy A+ w okolicy Galerii Mokotów i szybki dojazd bezpłatnym autobusem z metra Wierzbno,
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport).

JEŚLI POSIADASZ:

- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i chęć pracy z ludźmi,
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

A DODATKOWO:

- Jesteś osobą otwartą i komunikatywną,
- Szybko się uczysz i chcesz się rozwijać,
- Sprawnie posługujesz się komputerem i Internetem.

To chcielibyśmy Cię poznać! Nie czekaj i złóż swoją aplikację (CV) już dziś!

 
W tytule wiadomości prosimy umieścić nazwę stanowiska.