• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

jak to w końcu jest z tymi ubezpieczeniami?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
markoch

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

9.11.2016 12:48
witam, mam pewien problem, jestem studentką i jestem ubezpieczona u swojej mamy (zdrowotnie), zaczynam kilkumiesięczny staż, na którym muszę być ubezpieczona osobno (wypadkowe na pewno, ale czy zdrowotnie - nie jestem pewna) - panie z biura stażu powiedziały mi, że muszę zrezygnować z ubezpieczenia u mamy na czas trwania stażu i po jego zakończeniu znowu się ubezpieczyć w firmie mamy. czy to prawda? czy nie moge być ubezpieczona w dwoch miejscach?
Cytuj
WAR-TO UBEZPIECZENIA Marian Bułecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1163 razy

Wyślij wiadomość

27.12.2016 14:32
markoch napisał
witam, mam pewien problem, jestem studentką i jestem ubezpieczona u swojej mamy (zdrowotnie), zaczynam kilkumiesięczny staż, na którym muszę być ubezpieczona osobno (wypadkowe na pewno, ale czy zdrowotnie - nie jestem pewna) - panie z biura stażu powiedziały mi, że muszę zrezygnować z ubezpieczenia u mamy na czas trwania stażu i po jego zakończeniu znowu się ubezpieczyć w firmie mamy. czy to prawda? czy nie moge być ubezpieczona w dwoch miejscach?