• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Ubezpieczenie rowerzysty.

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
grzeg

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

11.5.2016 21:39
Witam.
Jestem studentem. Razem z bratem bardzo często jeździmy rowerami po ścieżkach rowerowych. Brat jest uczniem 2 klasy LO. Zastanawiam się czy wystarczy nam w razie jakiegoś wypadku podczas jazdy ubezpieczenie, które mamy ja ze studiów a brat ze szkoły? Rodzice twierdzą, ze trzeba nas koniecznie ubezpieczyć. A jak się ubezpieczyć np. na wypadek zrobienia komuś jakiejś niezamierzanej szkody podczas jazdy? Gdzie ewentualnie szukać takich polis?
Cytuj
WAR-TO UBEZPIECZENIA Marian Bułecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1163 razy

Wyślij wiadomość

12.5.2016 14:30
grzeg napisał
Witam.
Jestem studentem. Razem z bratem bardzo często jeździmy rowerami po ścieżkach rowerowych. Brat jest uczniem 2 klasy LO. Zastanawiam się czy wystarczy nam w razie jakiegoś wypadku podczas jazdy ubezpieczenie, które mamy ja ze studiów a brat ze szkoły? Rodzice twierdzą, ze trzeba nas koniecznie ubezpieczyć. A jak się ubezpieczyć np. na wypadek zrobienia komuś jakiejś niezamierzanej szkody podczas jazdy? Gdzie ewentualnie szukać takich polis?