• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Czy można zarobić 10% miesi

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Francuzik

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

31.5.2014 18:05
Witam
Jestem początkującym inwestorem (raczej amatorem :-) ).
Chciałbym dowiedzieć się czy jest możliwe aby miesięcznie zarobić 10% na czysto, grając tylko na spółkach wig20?
Ile mniej więcej potrzeba przygotować sobie gotówki aby zarobić na miesiąc, oczywiście już na czysto około 2000-2500?
Pozdrawiam
Cytuj
MariuszL

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

1.6.2014 9:00
To zależy w co i jak chcesz inwestować. Masz różne formy inwestycji. Ale jeżeli interesuje cię stały dochód to radzę skontaktować się z firmą która cię interesuje i popytaj ich o "Akcje uprzywilejowane". Wtedy możesz wynegocjować stały przychód miesięczny, tyle ze prawdopodobnie musiałbyś trochę majątku mieć na inwestycje.
Cytuj
Gigant

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

1.6.2014 11:21
Można, ale można również stracić 30%, tak więc nie jest to proste. Jeśli dysponujesz kapitałem i interesują cię poważne inwestycje to polecam kontakt z firmą Jartom. Z ich pomocą kupisz magazyny, które pozwolą zarobić w skali roku kilkadziesiąt procent. Ale wiadomo ze każda inwestycja to ryzyko, co do tego jestem pewien.
Cytuj
Franciszek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

1.6.2014 12:34