• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Pakiet Polsatu telewizja + internet - czy może ktoś polecić?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
moniCCa

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

18.7.2014 19:28
Tak się złożyło, że w tym roku praktycznie w jednym czasie kończy mi się umowa telewizji satelitarnej NC+ i internetu, który jak dotąd miałam z Netii, zastanawiam się więc nad zmianą operatorów, a konkretnie nad pakietem Cyfrowego Polsatu z internetem LTE - czy ktoś ma? jakie macie opinie?
Cytuj
Tomasz SłupczynskiEkspert Comperia.pl

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 249 razy

Wyślij wiadomość

21.7.2014 9:38
Jeżeli zastania się Pani nad usługami Plusa, to przypominamy o ich pakietach. Tutaj najnowsza informacja o usługach.
Cytuj
Tomasz Słupczyński, Ekspert Comperia.pl
hubcio

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

21.7.2014 14:55
ja sie tez zastanawiam nad polsatem ale nie wiem jak tam z tym internetem czy mam jakies ograniczenia np 2gb w miesiacu - to bylby smieszny limit do niczego mi nie przydatny cholerka..
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

22.7.2014 9:35
Przecież możesz wybrać taki pakiet jaki Ci będzie pasował, dobierasz sobie usługi jakie chcesz i oni Ci to wszystko podliczają, a potem masz zniżki różnego rodzaju.
Cytuj
adammy

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.7.2014 11:45
Mnie jakoś te pakiety nie powalają na kolana i nie wiem czy to coś taniej wychodzi. Bo zawsze jest coś kosztem czegoś. Ja płacę zarówno telefon jak i telewizję i internet osobno i wychodzi mnie to taniej niż wspomniany pakiet.
Cytuj
zielona_gruszka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.7.2014 15:03
Ja jestem przeciwniczką bezprzewodowego internetu, znaczy nie mam do niego zaufania i korzystam z linii operatora telefonii stacjonarnej. Ale jeśli chodzi o samą telewizję to niedawno zmieniłam własnie z nc na Cyfrowy Polsat i żałuję, ponieważ po aktualizacji nie mam dostępu do telewizji zagranicznej z której często korzystałam, jedynie polskie kanały. I często występują błędy w programie TV, np pokazywany jest program który ma obowiązywać kolejnego dnia, lub obowiązywał dzień wcześniej.
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

22.7.2014 15:06
zielona_gruszka napisał
Ja jestem przeciwniczką bezprzewodowego internetu, znaczy nie mam do niego zaufania i korzystam z linii operatora telefonii stacjonarnej. Ale jeśli chodzi o samą telewizję to niedawno zmieniłam własnie z nc na Cyfrowy Polsat i żałuję, ponieważ po aktualizacji nie mam dostępu do telewizji zagranicznej z której często korzystałam, jedynie polskie kanały. I często występują błędy w programie TV, np pokazywany jest program który ma obowiązywać kolejnego dnia, lub obowiązywał dzień wcześniej.
To moze zadzwoń tam i niech naprawią. Skoro płacisz to wymagasz. Nie placi sie za wadliwa usługę czy towar.
Cytuj
moniCCa

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.7.2014 21:23
Też mam problem z programem w cyfrowym Polsacie, chociaz jak dotąd zauważyłam to tylko dwa razy, ale tak jak sugeruje gość zgłoszę to przy następnej okazji. Nie korzystam z pakietu, ponieważ tak jak napisał ktoś wyżej, taniej wychodzi mi płacenie osobno za te usługi, przelicz sobie to może jeszcze, jeśli da się wydać mniej to nie ma sensu przepłacać.
Cytuj
karolsia

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

23.7.2014 10:37
taa niby sie nie placi za wadliwą usługe ale oni to maja gdzies -0 kiedys mialam tak ze program tv był nieaktualny cały tydzien i nie było co z tym zrobic..
Cytuj
kayla

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

25.7.2014 9:59
Też mi się wydaje że z tym za wiele zrobic się nie da, chociaż podobno jak sie dzwoni do konsultanta i prosi o imię i nazwisko oraz nr pracownika to można załatwić wszystko w momencie. A jeśli chodzi o kontakt, to powiem szczerze, że Cyfrowy Polsat na maile odpisuje bardzo szybko i pod tym względem nie można mieć zastrzeżeń. Inna sprawa czy jak odpisze załatwi to co chcesz, czy nie...
Wypowiedź została zmieniona przez: kayla 25.7.2014 9:59
Cytuj
Odpowiedź