• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Kredyt dla studenta.

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
ekunin

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

3.2.2016 8:54
Witam wszystkich.
Jestem studentem 3 roku.Mam stypendium naukowe plus renta rodzinna .Suma moich dochodów to 3200.Nie wiem czy na podstawie tego mogę strać się o jakikolwiek kredyt.Chodzi mi o kwotę 10000 ,np na dwa lata. Nie mam za bardzo czasu ganiać po bankach,może ktoś mi coś podpowie.
Cytuj
Werka

Niezarejestrowani

3.2.2016 12:00
Przy takich dochodach nie dostaniesz kredytu.
Cytuj
Irek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

3.2.2016 12:09
Niby dlaczego ma nie dostać ? Może dostanie mniejszy i na krótszy okres ? Dochody ma dość wysokie jak na jedna osobę.Ja kiedyś jako student z renta rodzinna dostałem kredyt.
Cytuj
Irek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

3.2.2016 12:09
Niby dlaczego ma nie dostać ? Może dostanie mniejszy i na krótszy okres ? Dochody ma dość wysokie jak na jedna osobę.Ja kiedyś jako student z renta rodzinna dostałem kredyt.
Cytuj
LenaEl

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

4.2.2016 10:10
Przy rencie rodzinnej raczej bank nie udzieli, chociaz sprobuj w BZ WBK, ktos w innym watku napisal, ze dostal chociaz jedynym dochodem byla renta.
Cytuj
qasia

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

6.2.2016 10:04
LenaEl napisał