• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Kredyt na 20 tysięcy - czy mam zdolność?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
paweł m

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

11.11.2015 10:59
Witam, potrzebuję kredytu na 20 tysięcy złotych. Jestem zatrudniony na umowę o pracę na czas określony - 1 rok. To moja druga umowa z tym pracodawcą, pracuję dla niego od maja 2014 roku. Obecna umowa kończy się w sierpniu 2016 i następna już będzie musiała być na czas nieokreślony. Moje zarobki netto to 2300 złotych. Z żoną mam rozdzielność majątkową, nie mam zobowiązań kredytowych.
Cytuj
Artur Sarnecki

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1359 razy

Wyślij wiadomość

11.11.2015 14:08
Czy wynagrodzenie wpływa na konto ? Jakaś historia kredytowa jest czy zupełnie pusty BIK?
paweł m napisał
Witam, potrzebuję kredytu na 20 tysięcy złotych. Jestem zatrudniony na umowę o pracę na czas określony - 1 rok. To moja druga umowa z tym pracodawcą, pracuję dla niego od maja 2014 roku. Obecna umowa kończy się w sierpniu 2016 i następna już będzie musiała być na czas nieokreślony. Moje zarobki netto to 2300 złotych. Z żoną mam rozdzielność majątkową, nie mam zobowiązań kredytowych.
Cytuj
Doradca Finansowy

https://finansepoludzku.pl
Napisz: biuro@finansepoludzku.pl
paweł m

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

11.11.2015 15:26
Artur Sarnecki napisał